Ipsos: A közösségi média úgy vonzza az embereket, mint fény a pillangókat
avagy ellepték a világhálót a „social butterfly”-ok
2013. január 10.
Nemzetközi szinten a közösségi médiát használók napi 3,6 órát „röpdösnek” a cybertérben. Ez ébrenlétük időszakának egynegyedét jelenti.
A 35 év alattiak még több időt: 4,2 órát fordítanak közösségi kommunikációra. A 35-49 közötti korosztály napi rutinjának 3,1 óra terjedelemben szerves része az online barátkozás. De még az 50 évnél idősebbek is felcsatlakoznak a világhálóra napi 2,8 óra erejéig.
Kapcsolódó cikkek
- A telefonom nélkül soha! - A dél-koreai fiatalok digitális függősége
- A telefonom nélkül soha! - A dél-koreai fiatalok digitális függősége
- Részletre vesszük a karácsonyi tabletet az utolsó pillanatban
- Részletre vesszük a karácsonyi tabletet az utolsó pillanatban
- Akkor most mi van jogilag a kommentekkel?
- Akkor most mi van jogilag a kommentekkel?
- Trendforduló: A mobil eszközökre támaszkodik a szórakoztató elektronikai ipar
- NMHH: van még hova fejlődnie a gyermekvédelemnek
- Szigorúbb internetszabályozás Kínában
- MÁV-Start: több vonaton lesz elérhető az ingyenes internet