Trend: Vásárlás előtt a többség az internetről tájékozódik
2012. december 21.
Néhány országban még ennél is meghatározóbb jelentőségű a neten felkutatható tartalom: a csendes óceáni-térségben, Brazíliában, Oroszországban, Indiában, Kínában, a Közel-Keleten és Afrikában 80%-nyian informálódnak vásárlás előtt a világhálón. Európában ez az érték 56% - Magyarországon egy kicsivel kevesebb, 53% - de ez több mint a vásárlóközönség felét jelenti.
Kapcsolódó cikkek
- A telefonom nélkül soha! - A dél-koreai fiatalok digitális függősége
- A telefonom nélkül soha! - A dél-koreai fiatalok digitális függősége
- A magyarok a legkonzervatívabbak az online vásárlás terén
- A magyarok a legkonzervatívabbak az online vásárlás terén
- Informatikai fejlesztések tizenkét Fejér megyei középiskolában
- Vásárlást segítő mobilalkalmazást jelentetett meg az IKEA
- Szülői felügyelet szoftver az új Sony VAIO notebookokon
- Csaknem 800 ezer digitális felvétel készült idén az Országos Levéltárban
- Feltöltőkártyát bocsát ki a PayPal
- Újabb pofont kapott a Google Kínában