Pénzbeli adományozás a Telenor ADDODA alkalmazással
2012. december 20.
A kezdetben tárgyi adományozás támogatására fejlesztett ADDODA okostelefon applikációt tavasszal véradó helyszínekkel és civilszervezetek számára 1% felajánlást támogató információkkal bővítette a Telenor. Most a NIOK által koordinált Adhat Vonal, azaz a 13600-as számon elérhető hívás alapú pénzadományozás lehetőségével fejlődött tovább az applikáció.
Egy éves az ADDODA androidos okostelefon alkalmazás, amely úttörő megoldást jelentett a tárgyi adományozás megszervezésében: az alkalmazás az adomány típusa szerint térképen mutatja meg a felhasználóhoz legközelebb eső adományátvevő pontokat, azok elérhetőségeit, és kérésre az odavezető útvonalat is megtervezi. Az alkalmazásban szereplő, országosan több mint 1000 átvevőpontot a hazai segélyszervezetek (Magyar Vöröskereszt, Baptista Szeretetszolgálat, Katolikus Karitász és a Máltai Szeretetszolgálat) biztosítják.
A „Kiemelt akciók” menüpontban rendszeresen kapnak főszerepet kiemelt gyűjtési akciók. Idén karácsony közeledtével ismét több szervezet kezdett nagyszabású gyűjtési akcióba, amelyek most a megújult ADDODA alkalmazás kiemelt akciói közé kerültek. Az ADDODA új változatának legnagyobb újítása azonban a NIOK által koordinált 13600-as Adhat vonal integrációja. A 13600-as telefonszámon támogatható szervezetek adatlapjain megtalálható a hozzájuk tartozó egyedi kód, mellyel a felhasználok egyetlen kattintással jótékony hívást kezdeményezhetnek a kiválasztott szervezet támogatására. Egy hívás 250 Ft támogatást jelent, és az adományozó hívásokat bármely szolgáltató hálózatából lehet indíthatani. Természetesen az ADDODA applikáció is bárki számára ingyenesen letölthető a Google Play-ről.
"A Telenor által fejlesztett applikáció célja a hazai adományozási kultúra erősítése. Hiszünk abban, hogy az ADDODA egy innovatív és előremutató megközelítése az adományozás – most már nem csak tárgyi, hanem – pénzbeli formájának is. Ezzel az alkalmazással az okostelefonon keresztül népszerűsítjük és mindenki számára egyszerűvé tesszük az adományozás kényelmes formáját, így reményeink szerint olyan célcsoportokat is elérhetünk, akik azelőtt nem gondoltak arra, hogy ők maguk is ilyen egyszerűen és gyorsan segíthetnek rászorulókon" - foglalta össze az alkalmazás célját Egyed Gábor a Telenor részéről.
„A Nonprofit Információs és Oktató Központ Alapítvány maga is igyekszik innovatív szolgáltatásokat nyújtani a civil szervezeteknek. Külön öröm számunkra, hogy a Telenor felelős vállalatként, egy a profiljába illő területen nyújt technológiai újdonságot, amivel szélesedhet az adományozók köre." – tette hozzá Gerencsér Balázs a NIOK igazgatója.
A Telenor az ADDODA applikáció „Kiemelt akciók” menüpontjához továbbra is várja konkrét időszakos programmal rendelkező civilszervezetek jelentkezését.
Az alkalmazás elérhető a Play Store felületéről.
Civilszervezetek a socialmedia@telenor.hu e-mail címen jelentkezhetnek a „Kiemelt akciók”-hoz.
Kapcsolódó cikkek
- Óriási akciókkal indítja a telet a Telenor
- Óriási akciókkal indítja a telet a Telenor
- Netezz olcsón okostelefonoddal külföldön is
- Új adatroaming szolgáltatás a Telenortól: okostelefonnal külföldön is
- Telenor: megkönnyített és kibővített részletre vásárlás
- Telenor: megkönnyített és kibővített részletre vásárlás
- Pénzbeli adományozás a Telenor ADDODA okostelefon alkalmazással
- Vásárlást segítő mobilalkalmazást jelentetett meg az IKEA
- Nők Lapja Café mobilalkalmazás az ünnepekre
- Memóriakártyáról telepíthető alkalmazások WP8 alatt