Stílusba zárt minőség
2012. december 18.
Smart Zone néven új, műszaki cikkeket értékesítő hálózat nyitotta meg első szalonjának kapuit szombaton Budapesten. A hagyományos offline és a korszerű online értékesítést ötvözve világmárkák prémium termékei fogadják különlegesen igényes környezetben, táblagépekkel felszerelt szakértő eladókkal az érdeklődő vásárlókat. Szórakoztató elektronikai Smart Partnerek az Apple, a Hama, a Samsung és a Sony; háztartási elektronikai Smart Partnerek a BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH magyarországi leányvállalata, az Electrolux, a Gorenje, a Philips és a Samsung. A hálózat célkitűzése az elkövetkező két évben öt üzlettel lefedni a fővárosi piacot, s ezzel meghatározó szereplőjévé válni úgy az offline, mint az online kereskedelemnek.
A 100% magyar tulajdonú BravoTech cégcsoport részeként induló Smart Zone a hazai kereskedelem piaci rését kívánja igényes tartalommal tölteni. Legnagyobb versenytársai azonos pályán mozognak. Közös célkitézésük a legalacsonyabb árak elérése, amely kettősséget eredményez a piacot: ahol minden termék jelen van, nincs szakértő értékesítés vagy ahol létezik szakértő értékesítés a felső kategória jelenléte hiányos. Kutatások bizonyítják, hogy a rendkívül nagy alapterületű üzletek ideje leáldozóban van. 2012-ben a kereslet tovább romlik, a kereskedelem mélypontra került. Az üzemeltetési költségek azonban folyamatosan növekednek, az adókörnyezet pedig kiszámíthatatlan.
A Smart Zone háromszáz négyzetméter alapterületű üzleteiben ötvözi az offline és az online kereskedelmet. A vásárlótérben csak a szűkített márkaportfoliójú felső kategória fogadja a vevőket, az úgynevezett TOP márkák, az eladók táblagépeinek webes felületén azonban minden elérhető. A bolti választék 600 termék, a raktárkészlet választéka 2400 árucikk, míg az online skálán 6200 termék várja érdeklődőit.
Kapcsolódó cikkek
- Biztonságban az ünnepek alatt
- Felhőbe helyezett alkalmazás és teljes digitalizáció a kereskedelmi informatikában
- Ipsos: Vásárlás, pénzügyi tranzakciók és munkakeresés a neten
- Etikai kódex szerint működne a jövőben a közösségi vásárlás
- Az online megoldások lendíthetik fel a magyar autókereskedelmet
- Európai segítséggel multimédiás keresőt fejlesztett ki az IBM
- Internet: rövidre zárja a gazdaságot?
- Bővülő termékkínálat az eBoltban
- Tanuljunk mások hibáiból
- E-commerce törvény az EU-ban