Jön a nézőjét "néző" televízió
2012. december 6.
Hamarosan a tévé is nézi és (le)hallgatja nézőjét és eszerint küld neki reklámot - ez a terve egy amerikai vállalatnak, amely ötletét már levédette.
A hirdetések szelekciójához elég egyetlen szó, amely elhagyja a tévénéző száját akár az adott műsorra vonatkozóan, vagy csak társalgás, netán tévénézés alatti telefonálás közben elejtett megjegyzés, és máris beindul a gépezet, és küldi az egyénre szabott aktuális reklámot. Ha például egy pár civakodni kezd a tévé előtt, hamarosan már kapja is egy házassági tanácsadó cég reklámját. Ha cirógatni kezdi egymást, akkor fogamzásgátlós reklám érkezik tévéjére.
A Verizon húsz példát említ szabadalmaztatási folyamodványában, az előző kettő csupán ízelítő, amelyeket a Yahoo amerikai hírportál ragadott ki.
Kapcsolódó cikkek
- Részletre vesszük a karácsonyi tabletet az utolsó pillanatban
- Részletre vesszük a karácsonyi tabletet az utolsó pillanatban
- Akkor most mi van jogilag a kommentekkel?
- Akkor most mi van jogilag a kommentekkel?
- Csaknem ötven ország szövetkezik a gyerekek internetes szexuális zaklatása ellen
- Magyar nyelvű tanulmány közösségi oldalak akadálymentesítéséről fogyatékkal élők számára
- Adatgyárak füstjétől bűzlik az internet - Hozhatnak-e enyhülést a felhők?
- Fizetni a hirdetésmentes online tartalomért?
- Toshiba tévék, asztali DVD és Blu-Ray lejátszók Magyarországon
- Akár postacímként is szolgálhat a Facebook vagy Twitter profil