Fizetni a hirdetésmentes online tartalomért?
2012. december 4.
Minden harmadik válaszadó szélesre tárná a pénztárcáját, hogy távol tartsa magától az online reklámokat.
Vajon a kereskedelmi üzenet mentesség élménye volna az új bevételi forrás az oldalak számára? Talán. De azoknak az oldalaknak, amelyek kattintás alapján értékesítenek, feltehetően nem jelentene plusz bevételt, csak pótolná a reklámokból kieső forrásokat.
Kapcsolódó cikkek
- Sikeresek a közösségi oldalakon elhelyezett hirdetések
- Szereted, ha mindent tudnak rólad? - Útelágazás előtt az online reklám
- Negyedévente publikál online reklámbevételi indexet az IAB Hungary
- Nagy Kreatív Kikelet: siránkozás helyett pozitív példák
- Csehországban megugrott az internetes reklámok értéke februárban
- Húsz méteres Windows Phone mobil New Yorkban [Videó]
- Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
- QR-kód a röplabdás csajokon
- Oszd meg, és reklámozz!
- Nem tudják, mit akar a fogyasztó