Rekordot döntött a PayPal mobilfizetések száma az idei Black Friday napján
2012. november 30.
Az idei Fekete Pénteken az amerikaiak több mint 1 milliárd dollárt költöttek online piactereken és webhsopokban, ezzel minden idők legnagyobb napi forgalmát generálták a PayPal rendszerén keresztül. A világ vezető online pénzügyi szolgáltatója a tavalyi Black Friday-hez viszonyítva 173%-os növekedést regisztált a mobiltelefonos fizetések terén.
Úgy tűnik minden évben egyre több és több fogyasztó választja a mobiltelefonos fizetést a kígyózó sorok és a parkolóhelyekért folytatott csaták helyett, ami kimutatható az online vásárlások folyamatos, dinamikus növekedésében. 2011-hez viszonyítva a PayPal 173%-al több mobileszközön történő fizetést regisztrált az idei Black Friday alkalmával, és a vásárlók 193%-al több pénzt költöttek ilyen módon. Idén összesen 57,3 millió amerikai látogatott el online kereskedelmi oldalakra a Black Friday napján, ami 18%-al több, mint tavaly.
Damien Perillat, a PayPal közép- és kelet-európai ügyvezetője szerint 2012-re vált általános tevékenységgé a mobiltelefonos vásárlás. „Tegnap például Houstonban a PayPal fizetések több mint fele mobileszközökről ment végbe, és ezzel letaszította a trónról New Yorkot. Statisztikáink számos érdekes adatot mutattak ki idén, mint például azt, hogy a vásárlók legnagyobb számban dél és délután 1 között fizetnek telefonjukkal vagy tabletjükkel” – nyilatkozta az ügyvezető.
A PayPal-en keresztül történő mobilfizetések 2006 óta évi 1 millió dollárról 2010-re 750 millióra, 2011-re pedig 4 milliárd dollárra növekedtek. A világ vezető online pénzügyi szolgáltatója idénre pedig 10 milliárd dolláros forgalmat vár.
Kapcsolódó cikkek
- A magyarok a legkonzervatívabbak az online vásárlás terén
- A magyarok a legkonzervatívabbak az online vásárlás terén
- Már szolgáltatásokért is lehet fizetni PayPal-lal
- Már szolgáltatásokért is lehet fizetni PayPal-lal
- Tavaly egymilliárdot költöttünk mobilon keresztül
- Kedvező adatok a mobileszközökön végbemenő fizetésekről
- Közösen kutatja a hazai e-kereskedelmet az eNET és az Árukereső.hu
- Mi kerül a magyar vásárló virtuális kosarába?
- Mi kerül a magyar vásárló virtuális kosarába?
- Trend: Vásárlás előtt a többség az internetről tájékozódik