Hazai fejlesztésű online ügyfélkezelési rendszert a MiniCRM-től
2012. november 12.
„A jelenlegi gazdasági nehézségek közepette egy vállalkozásnak fel kell ismernie, hogy az értékesítés komplex feladat, az ma már kevés, ha egy cég csak annak tudja eladni termékeit vagy szolgáltatásait, aki konkrét vásárlási szándékkal tér be hozzá. A hatékony értékesítési folyamatnak ma már az érdeklődők összegyűjtésével és megfelelő értékelésével kell kezdődnie, és az eladónak végig kell kísérnie ügyfelét az ajánlattételtől az értékesítésen át, a megvásárolt termék értékeléséig. Ebben szeretnénk segítséget nyújtani a hazai kkv szektor vállalatainak a saját fejlesztésű online CRM megoldásunkkal.” - mondta Leskó Norbert a MiniCRM Zrt. vezérigazgatója.
A hazai tulajdonú MiniCRM megoldása kifejezetten kkv-k számára kínál egyszerű online felülettel rendelkező CRM rendszert, amelynek elsődleges feladata a cégek értékesítési folyamatainak segítése. A rendszer egy jól átlátható, egyszerűen megtanulható és könnyen kezelhető webes felülettel rendelkezik, így informatikai tudás nélkül is egyszerűen testreszabható, illetve egyéni igények szerint felépíthető. Az egy hónapos kötelezettségmentes próbalehetőség segítségével beruházás nélkül is elindítható a rendszer, amelynek használatakor korlátlan számú felhasználónak adható hozzáférés. A MiniCRM szoftver használata során üzleti riportok készítése is lehetséges, amelyek segítségével az értékesítési teljesítmény könnyen mérhető és kielemezhető, illetve pontosan meghatározható, hogy hol szükséges a beavatkozás a teljesítmény növelésének érdekében.
A rendszer teljes mértékben a vállalkozás profiljára szabható, valamint lehetőség van az egyes ügyfelekhez tartozó releváns jegyzetek, e-mailek és dokumentumok tárolására, illetve bármelyik mező szűrésére, és a keresési feltételek elmentésére is. A MiniCRM használatával hatékonyan minősíthetők az új érdeklődők, a már meglévő ügyfeleknél pedig az automatizált utánkövetés használatával nyomon követhető, hogy éppen hol helyezkednek el az értékesítés folyamatában, és az eladás melyik lépcsőfokán van szükség a továbblépés megsegítésére.
A MiniCRM egy 30 napos, ingyenes próbalehetőséget kínál a vállalkozások számára, amelynek keretében pár perc alatt elindítható a cég saját teljes értékű CRM rendszere. A megoldás bevezetése nem jelent külön költséget a vállalat számára, az igénybevételhez csak egy böngészőre és egy internetkapcsolatra van szükség. A program használata nem igényel telepítést, illetve bármilyen előzetes informatikai képzettséget, így a vállalkozás azonnal elkezdheti felépíteni és használni saját CRM rendszerét. A tesztidőszak végén a felhasználó döntése alapján véglegesítik a rendszert a már benne lévő adatokkal együtt, ha az ügyfél nem rendel előfizetést, akkor egyszerűen lekapcsolják a rendszerről. A MiniCRM rendszer pár ezer forinttól elérhető bárki számára, és a szoftver bérleti díja minden költséget tartalmaz (szoftver, üzemeltetés és ügyfélszolgálat), nincsenek apró betűs, rejtett kiadások. A MiniCRM folyamatos kapcsolattartásra törekszik ügyfeleivel, a cég weboldalán olvasható rendszeresen frissülő blogban igyekszik új felhasználási ötleteket bemutatni a felhasználóknak és a megoldás iránt érdeklődőknek.
Kapcsolódó cikkek
- Az ERP és CRM együttműködésének lehetőségei
- Jól szerepelnek az SAP termékei a független felmérésekben
- A Gartner szerint a SAS élenjár a CRM többcsatornás kampánymenedzsment megoldások piacán
- Szoftverrel vizsgálják érzelmeinket ügyintézés közben
- 5 végzetes hiba az ügyfélkezelésben
- Az Oracle bemutatta az Oracle CRM On Demand 19. verzióját
- Megnyitott a HR és CRM EXPO
- Virtuális HR és CRM kiállítás
- Elérhető a Microsoft Dynamics CRM 2011 ügyfélnél telepített és a Microsoft-partnerek hosting szolgáltatásával kínált verziója
- Microsoft Dynamics CRM Online – ügyfélkezelés a számítási felhőben