Mobilhirdetési útmutató az IAB Hungary kiadásában
2012. november 8.
Az IAB Hungary mobil munkacsoportja Brindza Gábor (Madhouse) vezetésével elkészítette, és a piac számára ingyenesen elérhetővé tette a magyar mobilhirdetési piacot bemutató összefoglalóját.
“A tanulmány elkészítésével egy átfogó képet szeretnénk felvázolni a magyar mobilhirdetési piacról, hogy a hirdetők sokkal több információhoz jussanak, ezáltal magabiztosabbá váljanak ezen a területen. Fontos, hogy a mobilhirdetési piacteret megfelelő sztenderdek és munkamenetekkel vezessük be a köztudatba, és biztosítsuk a mobilhirdetések kiemelkedő hatékonyságát” - mondta Brindza Gábor az IAB Hungary Mobil munkacsoportjának vezetője.
Az IAB Mobil munkacsoportban résztvevő cégek:
Adaptive Media, Adverticum, Carnation Group, CEMP, Fastbridge, Gemius, HAVAS Digital, HVG, Kirowski Isobar, Madhouse, MEC, OMD, Origo Media Group, Ringier, Sanoma Media, T csoport, Vodafone
A tanulmány elérhető az IAB Hungary weboldalán (http://www.iab.hu) és a következő linken: http://goo.gl/fNGcI
Kapcsolódó cikkek
- A Prím Online alapítója az online marketing három legmeghatározóbb személyisége között
- Megújult a vezetőség az IAB Hungary élén
- 15 éves az online reklámszakma
- Új vezető az IAB Hungary oktatási munkacsoportjának élén
- Magyar mobilhirdetési ajánlást jelent be az IAB Hungary
- Negyedévente publikál online reklámbevételi indexet az IAB Hungary
- Változások az IAB Magyarország alapszabályában és vezetésében
- Először van magyar tagja az IAB Europe elnökségének
- Online marketing: a display-hirdetések reneszánsza
- A magyar IAB nemzetközi kapcsolatokért felelős elnökségi tagját beválasztották az IAB Europe elnökségébe