Személyi változás az online közönségmérés területén
2012. november 5.
2012. november 1-jétől Szilágyi Ákos veszi át a Gemius Ipsos Audience (gIA) online közönségmérés projektmenedzseri feladatkörét Kovács Mártontól, akit új szakmai kihívások várnak, ezért elhagyja az Ipsost. Szilágyi Ákos 12 év kutatási, projektmenedzselési tapasztalattal rendelkezik, amelynek egy részét a telekommunikációs szakmában az ügyféloldalon, másik részét pedig kutatócégnél szerezte. Kovács Márton a következő néhány hónapban tanácsadóként továbbra is segíti az intézet munkáját.
Géczi Tamás, az Ipsos Zrt. vezérigazgatója a személyi változás kapcsán elmondta: „Marci rengeteget tett annak érdekében, hogy széles körben elfogadott, magas színvonalú, nemzetközi sztenderdeket meghonosító online közönségmérés valósuljon meg a magyar piacon. Mi magunk is sokat köszönhetünk Neki, hiszen, egyebek mellett, jelentős szerepe volt abban is, hogy konzorciumunk nyerte meg a dkt13 (online közönségmérés) tendert, és így továbbra is az Ipsos-Gemius által jegyzett mérés adataira támaszkodva működhet az online piac Magyarországon. Szilágyi Ákos 12 év kutatási, projektmenedzselési tapasztalattal rendelkezik, amelynek egy részét a telekommunikációs szakmában az ügyféloldalon, másik részét pedig kutatócégnél szerezte, így biztosak vagyunk abban, hogy az online közönségmérés az Ipsosnál továbbra is jó kezekben lesz.”
Kovács Márton a következő néhány hónapban tanácsadóként továbbra is segíti az intézet munkáját, így a feladatok, a szükséges tudás és információ átadására elegendő idő áll majd rendelkezésre. További változás, hogy az Ipsos online közönségmérési team-hez már korábban csatlakozott, eddig elsősorban háttérmunkát végző László Sebestyén a dkt13 projekt indulásával nagyobb szerepet kap az ügyfélkapcsolati munkában, amitől a szolgáltatás minőségének további javulását várják. Barna Tamás továbbra is részt vesz a ügyfélszolgálattal kapcsolatos feladatok ellátásában.
Kapcsolódó cikkek
- Kompas 2013: különös kihívás a régió vezetőinek
- Ipsos Kifizetődő a közösségi lét
- Új vezető a régió élén
- Egymillió jenes jutalmat ad angolul tudó munkatársainak a Softbank japán mobilszolgáltató
- Sokfelé tekintgetünk, de választani nem nagyon akarunk
- Ellepték a világhálót a „social butterfly”-ok
- Okostelefonos fronton erősít az eNET
- Személyes vagy online vásárlás
- Fizetni a hirdetésmentes online tartalomért?
- Vodafone-tól csábított felsővezetőt a Magyar Telekom