Adverticum AdServer: The show must go on
2012. október 3.
A hazai fejlesztésű hirdetés-kiszolgáló rendszer az Adverticum Adserver egyszerre két újdonsággal rukkolt elő: a showroom a kampánytervezés fázisában, a tesztelői adminisztrációs felület pedig a hirdetések fejlesztése közben nyújt segítséget az ügynökségeknek, hirdetőknek.
„A showroom létrehozásának célja az volt, hogy bemutassuk az AdServerben rejlő lehetőségeket. Fontosnak tartottuk, hogy a hirdetők és az ügynökségek lássák, tudják, milyen egyedi megoldásokban gondolkozhatnak egy-egy online hirdetés megtervezése során. Konkrét, már megvalósult kampányok bemutatásával szeretnénk szemléltetni a kreatív lehetőségeket”- mondta el Szutor Ferenc, az Adverticum kereskedelmi igazgatója.
„A tesztelői admin felületetet ügyfeleink igényei alapján alakítottuk ki annak érdekében, hogy a bannerkészítők az AdServer egyszerűsített adminisztrációs felületén, működés közben próbálhassák ki a hirdetéseket,, gyakorlati segítséget nyújtva ezzel a bannerkészítés folyamatában.. A felület használatával elkerülhető, hogy egy kampány ne induljon el egy esetlegesen nem megfelelően elkészített kreatív miatt.” - tette hozzá Balatoni Emese, ügyfélkapcsolati igazgató.
Bár a válság kapcsán sokan panaszkodnak, hogy kevesebb a hirdetés, nyilvánvaló, hogy a reklámokkal nem lehet leállni, a marketing szükségelteteik a gazdaság felpörgetéséhez... Ahogy Amerikában mondják: a shownak minden körülmények között mennie kell, és, hogy jobban menjen, ezt szolgálja az Adverticum showroom is.
Kapcsolódó cikkek
- Frissítések az Adobe médiaoptimalizációs technológiájához
- LG Optimus G videók érkeztek
- Szereted, ha mindent tudnak rólad? - Útelágazás előtt az online reklám
- Új marketingvezető a T-Systems Magyarországnál
- Őket gazdagítja a rich media
- Őket gazdagítja a rich media: eredményhirdetés a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyében
- Negyedévente publikál online reklámbevételi indexet az IAB Hungary
- Adobe Digital Analytics csomag nagy mennyiségű adat feldolgozásához
- Nagy Kreatív Kikelet: siránkozás helyett pozitív példák
- A CEMP és az Adverticum közös szervezésű kreatív pályázata