Office 365-re áll át a Toyota kétszázezer dolgozója
2012. október 3.
A Microsoft felhő szolgáltatását vezeti be világszerte a Toyota Motor Corp. kommunikációs infrastruktúrájának fejlesztésére. Az Office 365-re épülő szolgáltatás más Microsoft technológiával is kiegészül, és a vállalat mintegy 200 ezer dolgozóját érinti.
Az Office 365 a Toyota mintegy 200 ezer alkalmazottjának mindennapi munkáját teszi gördülékennyé, a bevezetés várhatóan két éven belül záródik le. A japán autógyártó célja az, hogy a szolgáltatások a házon belül használt mobil eszközökön, telefonokon és táblagépeken is elérhetők legyenek, csökkentve ezzel a vállalati költségeket, és javítva a munkatársak közötti együttműködést, a munka hatékonyságát.
A mostani bejelentés a Microsoft és a Toyota között korábban létrejött együttműködés egy újabb eleme. Tavaly áprilisban jelentette be a két vállalat, hogy közösen fognak hozzá egy Windows Azure-ra épülő telematikai rendszer kiépítéséhez. A telematikai rendszerek a távközlési megoldások - például mobil hálózatok - előnyeit egyesítik olyan információtechnológiai eszközökkel, mint például a GPS. A telematika alkalmas arra, hogy elemezze a söfőrök vezetési szokásait, de arra is alkalmas, hogy egy adott útra vonatkozóan valós idejű információt szolgáltasson.
Kapcsolódó cikkek
- Steve Ballmer bemutatta az új Microsoft Office-t
- Steve Ballmer bemutatta az új MS Office-t
- Office 2010 Trial Extender
- Új Office és képernyőmentés funkció a WP8-ban
- Egyetemi felhasználókkal ünnepel az Office 365
- Egyetemi felhasználókkal ünnepel az Office 365
- Novemberben érkezik az iOS és Android kompatibilis Microsoft Office?
- Microsoft Office Symbian platformon is
- Erősödő ellensúly az MS Office-szal szemben
- Elérhető a Microsoft Office 365 béta változata