PTI marketingbe vásárolta be magát a Ricoh
2012. szeptember 11.
A Ricoh jelentős befektetést hajtott végre a web-to-print és személyre szabott marketing megoldások területén vezető PTI Marketing Technologies cégbe, mely vállalkozói felhasználók és nyomdaipari üzleti vállalkozások számára kínál megoldásokat.
A Ricoh és a PTI olyan új technológiát, szoftvert és piaci szolgáltatásokat fog nyújtani, melyekkel a cégek releváns, többcsatornás marketing kampányokat koordinálhatnak globálisan, regionálisan és helyi szinten egyaránt. A Ricoh már régóta elkötelezett a vállalatok jelentős marketing és üzleti fejlődését elősegítő eszközökkel való támogatásában olyan programokon keresztül, mint például a Business Booster és a Business Driver Program.
Ezek az értéknövelő kezdeményezések a vállalatok gyors előrehaladását segítik elő a még produktívabb és nyereségesebb üzleti stratégiák elérésében. A Ricoh a PTI vállalatba való befektetésével lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy vállalkozásaikat meghaladó módon, mégis egyszerűen növeljék portfóliójukat csupán egyetlen nyomdai értékesítési csatornán keresztül. Ilyen például a direkt mail, a teljes spektrumot lefedő többcsatornás kommunikációs csatorna, mely értéknövelő mind a saját üzletük, mind pedig az ügyfeleik számára.
Az adatok elemzésétől a márkamenedzsmentig, egészen a Ricoh új “kattintható papír” eszközének alkalmazásáig, bőséges kínálatot biztosít bármely portfólió értéknövelő előnyének megszerzésére – a hagyományos hardwer eszközökön túl.” – nyilatkozta Yasuhiko Hosoe, a Ricoh Production Printing Business Group, Ricoh Company, Ltd. társigazgatója, és helyettes vezérigazgatója.
A Ricoh “ A nyomtatás és ami mögötte van” kezdeményezéséről további információt az alábbi oldalon találhat:
http://www.ricoh.hu/about-ricoh/news/2012/ricoh_drupa.aspx
Kapcsolódó cikkek
- 47 százalékkal esett vissza a HTC árbevétele
- Több mint 10 százalékkal nőtt az SAP Hungary Kft. bevétele tavaly
- Együttműködik a Magyar Telekom és a Xerox
- Új IT mesterdisztribútor az Intelliónál
- Új befektető a CE On-Demandnál
- IVSZ minősítést nyert a Qualysoft
- Budapestre helyezte régiós ügyfélszolgálatát az LG
- Piller András az Antenna Hungária új vezérigazgatója
- Újabb akvizícióval növeli ügyfélkörét a BTel
- A Magyar Telekom eladja az államnak a Pro-M Zrt. 100%-át