Magyarországon az európai átlagnál kevesebben vásárolnak internetes információk alapján
2012. szeptember 8.
A magyarok leggyakrabban a szórakoztató elektronikai készülékek, az elektromos háztartási gépek, az élelmiszerek és az italok beszerzését, továbbá a szórakozást és az utazást alapozzák a világhálón szerzett információkra. A hazai vásárlókhoz képest huszonnyolc európai ország fogyasztói jóval nagyobb arányban vásárolnak internetes információk alapján - derül ki a Nielsen piackutató vállalat nemzetközi online felméréséből.
A Nielsen közlése szerint a megkérdezett magyarok 32 százaléka válaszolta, hogy ha szórakoztató elektronikai készüléket vásárol a következő évben, akkor választását valamelyik közösségi portálon szerzett információra alapozza, illetve más, terméket vagy szolgáltatást bemutató, értékelő weboldal közléseire támaszkodik. Az elektromos háztartási gépek beszerzésénél a hazai vásárlók 31 százaléka vesz figyelembe internetes információkat. Ezt követi a szórakozás 26, az utazás 23, illetve az élelmiszerek és az italok beszerzése 20 százalékkal.
Kapcsolódó cikkek
- Majd minden negyedik ember választja inkább a mobilját, mint a szexet
- Majd' minden negyedik ember választja inkább a mobilját, mint a szexet
- Papírkorszaki magyar vállalatok
- Sok vállalat szerint drágák és nehézkesek a hagyományos analitikai szoftverek
- Tévéfalók – terjed az IPTV
- Május a rádióhallgatási idő növekedésének hónapja
- Nő az igény a személyre szabott pénzügyi szolgáltatások iránt
- Jól szerepelnek az SAP termékei a független felmérésekben
- Nőhet az adatlopási esetek száma
- Fókuszban a webes világ: dinamikus bővülésre számítanak a cégek