A kisvállalkozásokat célozza a Vodafone új akciója
2012. szeptember 5.
A gazdasági válság által leginkább sújtott kisvállalkozói szektort célozza meg a Vodafone legújabb akciója. Azok a kisvállalkozások, akik Vodafone üzleti előfizetést kötnek, csatlakozhatnak a mobilszolgáltató Vodafone Kedd programjához, mely a vállalat mintegy 2,5 millió ügyfele számára érhető el.
Keddenként számtalan kedvezmény várja a Vodafone ügyfeleit, hiszen egy SMS-ben igényelt kóddal két mozijegyet, múzeumi belépőt, hamburger menüt, vagy akár fitness terem belépőt is kaphatnak egy áráért. Idén ősszel pedig bármelyik Vodafone üzleti előfizetéssel rendelkező kisvállalkozás kínálhat akciós szolgáltatásokat minden hét második napján a mobilszolgáltató ügyfeleinek. De ez az akció nemcsak a vásárlóknak nyújt kedvezményeket országszerte, hanem a kisvállalkozások működését is fellendítheti. A magas minőségű szolgáltatás - legyen szó akár vendéglátásról, szépségiparról, vagy kereskedelmi tevékenységről-, elégedett vásárlókat és akár visszajáró vendégeket is jelenthet az akcióban részt vevő cégeknek. Vidéki vállalkozások jelentkezésével pedig hamar országos szintű lehet a Vodafone Kedd, a kisvállalkozások ezzel ugyanis a Vodafone Köszönet programjának már több százezres táborával gazdagíthatják potenciális ügyfeleik táborát.
Kapcsolódó cikkek
- Frappáns kiegészítők a Vodafone Smart Store polcain
- Frappáns kiegészítőket kínál a Vodafone Smart Store
- Vodafone: már SMS-ben is köthető autóra assistance szolgáltatás
- Vodafone: már SMS-ben is köthető autóra assistance szolgáltatás
- mobilEST: teljes programkalauz mobilra
- mobilEST: teljes programkalauz mobilra
- Félidőben a Vodafone Hangtérkép
- Csökkenő roaming tarifák és egy különleges ajánlat a Vodafone-tól
- Vodafone: Befejeződött a szélessávú mobilhálózat fejlesztése
- Közel kilencmillió karácsonyi SMS és MMS a Vodafone-nál