2012-ben is a Sixt a legjobb autókölcsönző cég
2012. augusztus 30.
A Sixt immár másodszor került a legjobbak közé a Német Szolgáltatásminőségi Intézet (DISQ) felmérése szerint. Németország legnagyobb autókölcsönző cége mind a szolgáltatási-, mind pedig a szerződési feltételek kategóriájában nyertes lett.
A DISQ és az N-TV Németország hat legnagyobb, nemzeti szinten működő gépjárműkölcsönzőjét értékelte több kategóriában. A cégek szolgáltatásminőségét telefonos és e-mail tesztek alapján mérték fel. Az elemzők alaposan megvizsgálták továbbá a szolgáltatók weboldalát a tartalom és a felhasználóbarát kialakítás szempontjából. A szolgáltatásminőség értékelésével egy időben a tesztek érintették minden cég szerződési feltételeit is. A teszt során számos foglalást küldtek a szolgáltatóknak különböző osztályú gépjárművekre és különböző bérlési időszakokra.
A Sixt kiemelkedően végzett a szolgáltatás kategóriában az e-mailben történő érdeklődésekre való reagálásban, mind a minőség, mind pedig a gyorsaság tekintetében. A tesztet végzőket lenyűgözte a Sixt weboldala is, amely széles körben nyújt különleges tartalmat és kiterjedt kapcsolatfelvételi információkat. Az átlátható és precíz felépítés valamint az intuitív navigációs útvonal miatt, a DISQ szerint a weboldal igen könnyen használható. A szerződési feltételek kategóriájában a Sixt nyújtotta a legalacsonyabb árat több kombinációban is, amelyeket a tesztek érintettek. A Sixt árai főleg a hétvégéken és a felső-közép szegmens autói esetén emelkedtek ki.
Markus Hamer, a Német Szolgáltatásminőségi Intézet vezető igazgatója így nyilatkozott: -“A Sixt-nek sikerült megelőznie a versenytársait, a cég a minőségi szolgáltatásainak és az alacsony árainak köszönhetően végzett az élen. Egy másik előnyös tulajdonsága pedig, hogy az extra szolgáltatások díjairól is világos áttekintést nyújtanak a honlapjukon.”
Detlev Pätsch, a Sixt AG operációs igazgatója is hangot adott örömének: - ”Nagyon örülünk, hogy a cégünket nevezték meg a Legjobb Gépjárműkölcsönző Cégnek 2012-ben. Ez bizonyítja, hogy nem csak a legalacsonyabb áraknak, hanem a kiemelkedő szolgáltatásainknak köszönhetően is egy lépéssel a versenytársak előtt tudunk maradni. Ezt meg is követeli a Sixt szellemisége, amely legfontosabbnak az ügyfelek igényei felé való igazodást tartja.”
Dévai Gábor a Sixt-et Magyarországon képviselő Wallis Autókölcsönző Kft. ügyvezetője úgy véli, az ügyfelek minősítenek: - „Megtiszteltetésnek tartjuk, hogy a Legjobb Gépjárműkölcsönző Cég szolgáltatásait kínálhatjuk Magyarországon, és bár külön országonkénti versenyt nem hirdettek, természetesen magunkra nézve kötelező minimumnak tartjuk, hogy megfeleljünk-e címnek, és bármely vetélytársunkkal összemérve is a lehető legjobbat, legtöbbet nyújtsuk. Reméljük: ezt ügyfeleink is – hisz ők a legfőbb minősítők – így látják.”
Látogassa meg a Sixt honlapját ezen a címen: www.sixt.hu, hogy megtekintse a szolgáltatások körét, vagy telefonon is tudakozódhat: (+36 1) 451 4227.
Kapcsolódó cikkek
- Vodafone: már SMS-ben is köthető autóra assistance szolgáltatás
- Vodafone: már SMS-ben is köthető autóra assistance szolgáltatás
- Magyar cég fejleszti a franciaországi Opel-kereskedések honlapját
- Magyar cég fejleszti a franciaországi Opel-kereskedések honlapját
- Taxi-rendelés mobillal, telefonhívás nélkül
- Nissan GT Academy: Virtuális autóverseny a valódi vezetéséért
- Szeptemberben és októberben spórolva nyaralhatunk
- Windows Phone 7-es okostelefonokra is kínál mobil-alkalmazást a Sixt
- Windows Phone 7-es okostelefonokra is kínál mobilalkalmazást a Sixt
- Már az Iberia repülőtársasággal is együttműködik a Sixt