Hazai és nemzetközi márkaelismerés az SAP-nak
2012. augusztus 23.
Kiosztotta a Business Superbrands díjakat a nemzetközi program magyar szervezőbizottsága a hazai üzleti szektor legnevesebb szereplőinek.
Az SAP visszatérő szereplő a Business Superbrands díjak kapcsán, idei évben ötödszörre, a díj hazai alapítása óta minden évben kiérdemelte az elismerést a hazai leányvállalat, az SAP Hungary Kft.
A szervezők szerint a Business Superbrands státus megerősíti az adott márka pozícióját, növeli presztizsét, és megkülönbözteti a márkát versenytársaitól.
A megmérettetést a Brand Council független szervezet hazai érdekeltsége hívta életre 2008-ban. A Brand Council 1995-ben jött létre Nagy-Britanniában, és ma már világszerte 88 országban működik.
Globális elismerés
A legértékesebb 100 globális márkának állított listát hetedik alkalommal is Millward Brown Optimor BrandZ jelentése, melyről a brit MarketingWeek magazin, és a Financial Times is beszámolt. A listában a 22. helyen jelölték meg az SAP-t, mellyel megőrizte tavalyi pozícióját. Az itt elfoglalt helyet a vállalat pénzügyi értéke, és a márka hozzájárulásának szorzata alapján sorolták, a márkaérték alapján.
Kapcsolódó cikkek
- SAP: Alapításának hetedik évfordulóját ünnepli a hazai fejlesztőközpont
- SAP: még soha nem volt ilyen jó a második negyedév
- Kinevezték az SAP új globális HR-igazgatóját
- A régió legjobb bevezetéseit keresi az SAP
- Karrierhírek: feljebb lépő magyar SAP-s menedzserek
- 4,3 millárd dollárért vásárolja fel az SAP az Ariba felhőóriást
- Mobil applikációs céget vesz a tengerentúlról az SAP
- 40 év innovációját ünnepli az SAP
- A közel-keleti térségben bővít az SAP
- Felhőből jön a kisméretű cégek vállalatirányítási rendszere