Ismét Superbrands lett a Xerox
2012. augusztus 15.
Nyolcadik alkalommal nyerte el a Superbrands, és ötödször a Business Superbrands díjat a Xerox idehaza. Az elismeréseket azok a márkák kapják meg, amelyek kiemelkedően szolgálják ki ügyfeleiket.
Idén a Superbrands díjat nyolcadik, míg a Business Superbrands díjat ötödik alkalommal osztotta ki a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága. A Xerox mindkét elismerést, fennállásuk óta minden évben elnyerte. „Ezek a díjak visszaigazolják azt a törekvésünket, amely a Xerox Magyarország alapértékének számít immár 20 éve, amióta a magyar piacon is jelen vagyunk: minőségi szolgáltatást nyújtani partnereinknek” – hangsúlyozta Novák Miklós, a Xerox Magyarország Kft. ügyvezetője. A vezető marketingkommunikációs szaktekintélyekből álló, szakmai kamarákat és szövetségeket is képviselő független zsűri tagjai saját tapasztalataik és szaktudásuk alapján választják ki évről évre a Superbrands elismerésre érdemes márkákat. A díjra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet, így a kitüntetés a márkák valódi értékét tükrözi vissza, és ezzel biztonságot, illetve garanciát nyújt a vásárlóknak, partnereknek a mindennapi választásukhoz.
Kapcsolódó cikkek
- „Felhő-céget” vett a Xerox
- Átfogó szolgáltatási portfolió-fejlesztés a Xerox-nál
- A Boeing stratégiai partnere lett a Xerox
- A világ legnagyobb újítói között a Xerox
- A szolgáltatásokat erősíti a Xerox Magyarország új ügyvezetője
- Európai felvásárlásba fogott a Xeroxhoz tartozó ACS
- Óriás fejlesztéseket hajt végre az Air Liquide-nél a Xeroxhoz tartozó ACS
- Felsőoktatásban erősít a Xerox
- Újabb felvásárlás a Xeroxnál
- 300 millió dollárt fektet felvásárlásokba a Xerox