Debütál a facebookos web-to-print alkalmazás
2012. július 18.
Márkaépítést támogató új, közösségi médiás megoldással lépett piacra az XMPie, a Xerox leányvállalata. Az uStore Facebook Connect segítségével az XMPie uStore felhasználók beágyazhatnak egy Web-to-print alkalmazást Facebook oldalukba, amivel az oldal rajongói márkajelzéssel ellátott anyagokat rendelhetnek.
A Facebook felhasználó dolga nagyon egyszerű: az alkalmazást publikáló vállalat Facebook profiljáról egy kis ikonra kattintva máris a uStore portálra jut. Itt számos sablon közül – az üdvözlőlaptól, az eseménymeghívón és különféle naptáron át a füzetig, illetve poszterig – választhat, és különböző elemeket, például kuponokat, QR kódokat vagy hirdetéseket is beilleszthet. A szükséges jogosultságok jóváhagyása után az alkalmazás a dokumentumot személyre szabja a rajongó Facebook adatlapjáról származó adatokkal, a kész dokumentum PDF előnézete pedig azonnal megtekinthető és javítható. A rendelés véglegesítése és a szállítási adatok megadása után az ismerősök részére is ajánlható az alkalmazás.
A uStore Facebook Connect már elérhető. További információk a www.xmpie.com oldalon találhatók. Az XMPie használatra kész dinamikus dokumentum-sablonjai az XMPie Marketplace oldalon érhetőek el.
Kapcsolódó cikkek
- Nokia Transport 2.1: már nem béta
- Őket gazdagítja a rich media: eredményhirdetés a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyében
- TV24 műsorújság már Windows Phone-on is
- A legnagyobb orosz internetes keresőoldal is tiltakozik az információs törvény módosítása ellen
- Már Windows Phone platformon is hódít a TV24
- Videocsevegésre is képes lesz a Samsung ChatON
- Káoszt okozott egy Facebookon meghirdetett buli
- Vírusos program került az Apple App Store-ba
- Az első magyar facebookos hírolvasóval rukkolt elő a Hír24
- Több mint ötmilliószor töltötték le 6 nap alatt az androidos Instagramot