Őket gazdagítja a rich media: eredményhirdetés a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyében
2012. július 11.
„Hass, alkoss, gyarapodj!- Engedd, hogy a rich media gazdagítson” címmel márciusban a CEMP Sales House és az Adverticum közös kreatív pályázatot hirdetett. A nevezett kampányok április 9. és június 10. között valósultak meg a CEMP Sales House rich media felületein és az Adverticum AdServer kiszolgálásában.
A verseny meghirdetésének célja az volt, hogy felhívja a hirdetők, az ügynökségek és a kreatív szakemberek figyelmét a rich media formátumokban rejlő lehetőségekre. Az Adverticum AdServer mérései is azt mutatják, hogy a rich media hatékonyan elősegíti a felhasználók bevonását és a branding kampánycélok elérését.
A nyertes pályázatokat egy öttagú szakmai zsűri választotta ki: Balatoni Emese (Adverticum), Merényi Dániel (Napirajz, Merényi kerékpárok), Román Balázs (Kreatív), Sixx (Comment:com) és Karotta (Index).
Az első helyezett a NIKE „Summer of Football” kampánya lett egy flipside display formátummal, melynek kreatív készítője Hovanecz Szabolcs volt a Mindsharetől, és az Index címlapján volt látható.
Az első hat helyezett kreatív megoldásai megtekinthetők a CEMP Sales House blogján.
Kapcsolódó cikkek
- A legnagyobb orosz internetes keresőoldal is tiltakozik az információs törvény módosítása ellen
- Az AFP elindította az első nyilvános Twitter-elemző honlapot
- Google: "riasztóan" nő a kormányzati igény az internet cenzúrázására
- Negyedévente publikál online reklámbevételi indexet az IAB Hungary
- Újraindult a Köztársasági Elnöki Hivatal honlapja
- Idén is keresik az információs társadalmat népszerűsítő újságírókat
- Interneten a legrégebbi erdélyi magyar folyóirat teljes anyaga
- Adobe Digital Analytics csomag nagy mennyiségű adat feldolgozásához
- Szalai Annamária: gyorsabbá válhat a káros internetes tartalmak elleni fellépés
- A jövő újságíróinak szervez miniworkshopot a Telenor