Május a rádióhallgatási idő növekedésének hónapja
2012. július 4.
2012. májusban a rádiók által elért közönség aránya 70,4 százalékot tett ki, azaz egy átlagos napon a 15 év feletti hazai lakosság körében 5.994.000 fő hallgatta minimum 15 percig valamely rádió adását. Ebben a hónapban egy adott napon a rádiózással eltöltött idő átlagosan 4 óra 24 perc volt.
A GfK és az Ipsos országos hallgatottságmérésének eredményei szerint az áprilisi eredményekhez viszonyítva a májusi adatok nem a rádióhallgatók számának bővülésében, hanem a rádióhallgatási idő növekedésében hozott többletet. A már hónapok óta megszokott körülbelül 6 milliós hallgatótábort megtartották a rádiócsatornák, az előző hónapban megfigyelhető hétvégi erősödés is állandósulni látszik, amelyet az egy évvel ezelőtti azonos hónaphoz viszonyítva is megerősítve látunk.
Ha az egy napon belül történő hallgatottsági görbét tekintjük, akkor érdekes módon a rádióhallgatottsági idő növekedését nem a megszokott rádióhallgatási csúcsokon mértük, hanem a drive time-nak számító délutáni 5 és 6 órai idősávban, illetve az esti 8 és 10 órai sávokban volt a legjelentősebb.
Kapcsolódó cikkek
- Majd minden negyedik ember választja inkább a mobilját, mint a szexet
- Majd' minden negyedik ember választja inkább a mobilját, mint a szexet
- A neten tájékozódnak a nők randi előtt
- Tehetséggondozást is várnak a cégek a HRM szoftverektől
- Mi kerül a magyar vásárló virtuális kosarába?
- Felhőszolgáltatások a KKV szektorban
- UNIT4 felmérés a munkavállalói szabadság felhasználásáról
- Ellepték a világhálót a „social butterfly”-ok
- Sikerlistákon az SAP termékei
- Személyes vagy online vásárlás