Sixt-ügyfelek előnyei az airBaltic-nál
2012. július 4.
A Sixt, Európa vezető autókölcsönzője, és az airBaltic, lett repülőtársaság, egy olyan üzleti megállapodást kötött, amely egy közös - a két céget átfogó - társulást alapoz meg. Az együttműködés révén a repülővel és az autóval történő utazás még kényelmesebbé és kellemesebbé válik azon előnyöknek köszönhetően, amelyeket a két cég közös ügyfeleinek nyújt.
„Nem csak a Baltikumra utazók számára hasznos ez a megállapodás” – tudtuk meg Dévai Gábortól, a Sixt magyarországi képviseletét ellátó Wallis Autókölcsönző Kft. ügyvezetőjétől. „A társulás az airBaltic összes úticélját, azaz 60 nemzetközi repülőteret érint, s ezek sorába a budapesti Liszt Ferenc repülőtér is beletartozik.”
Vásárlói státuszuktól függően az airBaltic utasok kedvezményekben részesülhetnek, ha a Sixt-nél bérelnek autót, valamint az ismétlődő speciális ajánlatokat is kihasználhatják. Azok az utasok, akik résztvesznek az airBaltic törzsvásárlói programjában, a BalticMiles-ban, 500 bónusz pontot kapnak minden alkalommal, mikor Sixt autót bérelnek, valamint az együttműködés bevezetésének örömére 1000 pontot kapnak, ha 2012. július 22-éig bérelnek a Sixt-nél. A vásárlók különleges ajánlatokra cserélhetik be ezeket a pontokat.
A Sixt már az airBaltic honlapján is szerepl, mint kiemelt autókölcsönző partner, így az utazók az airBaltic repülőjegy foglalása után rögtön ki is bérelhetnek egy Sixt autót, hogy teljes mobilitással rendelkezzenek már megérkezéskor.
“Nagy örömmel írtuk alá a társulási megállapodást az airBaltic-kal, mivel egy másik nemzetközileg elismert cégről van szó, és együtt még magasabb szintre emelhetjük a világszintű mobilitási szolgáltatásainkat.” – nyilatkozta Regine Sixt, a családi tulajdonban lévő cég első embere. „A Sixt jó áron nyújt széleskörű választékot prémium termékekből, így ideális partnernek számítunk az airBaltic-hoz. A megállapodásnak köszönhetően biztosan mondhatom, hogy az ügyfeleinknek még élvezhetőbb és kényelmesebb utazást fogunk biztosítani.”
Michael Grimme, az airBaltic kereskedelmi és marketing aligazgatója szerint: “Az airBaltic.com weboldal egy utazással foglalkozó e-kereskedelmi oldal, amely a repülőjegyeken kívül szállásfoglalást, biztosítást, napsütéses partra utazóknak napszemüvegeket kínál, és még rózsákat is lehet rendelni a fedélzetre. A Sixt-tel való kiemelt jelentőségű partnerség logikus döntés volt a részünkről, mivel így Európában, a Közép-Keleten, Oroszországban és a Független Államok Közösségén belül is megbízható autókölcsönzési szolgáltatásokat tudunk nyújtani az ügyfeleinknek.”
Kapcsolódó cikkek
- Vodafone: már SMS-ben is köthető autóra assistance szolgáltatás
- Vodafone: már SMS-ben is köthető autóra assistance szolgáltatás
- Az autókban is átveszi az uralmat az okostelefon - Technológiai fordulat az utakon
- Az autókban is átveszi az uralmat az okostelefon - Technológiai fordulat az utakon (1. rész)
- Opel Dakar Team: informatika a sivatagban
- A jobb autóvezetést segítő okostelefon-alkalmazást dobtak piacra
- Világ- és év vége a Sixtnél
- A Sixt franchise hálózatot alapít az USA-ban
- Sixt autóbérlés az Apple Passbook alkalmazásával
- A Sixt lett a világ legjobb autókölcsönzője