Új marketing igazgatóval erősít a UPC
2012. június 12.
Júniustól Záprel Zsolt marketing szakember, a T-Online korábbi marketing vezérigazgató-helyettese, a McCann Erickson reklámügynökség eddigi ügyvezetője tölti be a UPC Magyarország marketing- és tartalomfejlesztési igazgatói tisztségét.
A kábeltelevíziós, internet- és telefonszolgáltató UPC-nél Záprel Zsolt feladata az éles távközléspiaci versenykörnyezetnek megfelelő, teljes körű marketing és tartalomfejlesztési stratégia meghatározása, a marketing szervezet ehhez való hozzáigazítása és hatékony irányítása, valamint a további innovatív termék- és tartalomfejlesztés felügyelete.
Zsolt 45 éves, négy gyermek édesapja.
Kapcsolódó cikkek
- Távozik az Antenna Hungária éléről Jean-Francois Fenech, vezérigazgató
- Új műszaki vezérigazgató-helyettes a Telenornál
- Új vállalati értékesítési igazgató érkezik a Telenorhoz
- Hirsch Gábor felel Magyarországért a Fortinet kelet-európai csapatában
- Ügyvezetőváltás az IT Services Hungary-nél
- Új marketingkommunikációs igazgató az Invitelnél
- Sunny Kumar a GTS új alelnöke és üzletfejlesztési vezetője
- Új vezérigazgató-helyettes az Invitelnél
- Új régiós vezető a Lenovonál
- A Canon új vezetőt nevezett ki az európai, közel-keleti és afrikai üzletág élére