Rekordbevételt hozhat 2012 a kínai internetes videópiacon
2012. május 23.
A tavalyi bevételek megkétszerezését várják idén az elemző cégek az internetes videópiacon Kínában, ezt a hazai internetezők számának növekedése mellett az idei nagyszabású sportesemények is segítik.
Hasonló trendet jósol egy másik pekingi székhelyű piacelemző, az Analysys International is, noha némiképp kisebb, 95,5 százalékos bevételnövekedést jelez előre.
Az idei csúcsot követően ugyanakkor jövőre lelassul az ágazati bevételek növekedése - hívja fel a figyelmet a jelentés. Az iResearch szerint 2013-ban 41,8, 2014-ben már csak 20 százalék közeli bővülés valószínű, ez éves szinten 17,91 és 21,16 milliárd jüan (663 milliárd és 783 milliárd forint) ágazati bevételt jelent.
Kapcsolódó cikkek
- 800 millió internetező, 1,4 milliárd mobiltelefon 2015-ig Kínában
- Online lapok zsaroló álriportereit tartóztatták le Kínában
- Vészjelző internetes bejegyzése után levettek a képernyőről egy kínai tévést
- Egymilliárdnál több kínai használ mobiltelefont
- Ugrásszerűen megnőtt a mikrobloggerek száma Kínában, regisztrálniuk kell
- Több mint félmilliárd az internetfelhasználók száma Kínában
- Egymást perli a két legnagyobb videómegosztó portál Kínában
- Aki számít, az fent van a Sinán, a "kínai Twitteren"
- Behúzatja a féket a kínai cenzúra - Célkeresztben a szórakoztatás és a mikroblogok (2. rész)
- Behúzatja a féket a kínai cenzúra - Célkeresztben a szórakoztatás és a mikroblogok (1. rész)