System Center Service Manager 2012 konferencia
2012. május 22.
A Ker-Soft Számítástechnikai Kft. és Microsoft Magyarország 2012. június 7.-én konferenciát tart, ahol a System Center rendszerfelügyeleti termékcsalád Service Manager 2012 (SCSM 2012) komponensét mutatjuk be, mely a „helpdesk” megvalósításáért felel ITIL/MOF alapon.
Szó lesz két referencia implementáció (SCSM 2010) tapasztalatairól, az SCSM 2012 újdonságairól, műszaki témákról, és élő demót is láthatnak a résztvevők.
Azért fontos esemény ez, mert a Microsoftnak hosszú évekig nem volt „helpdesk” megoldása, és a most megjelent, második termékváltozat, az SCSM 2012 után az eddig kivárásra játszó cégek is érdeklődnek.
Regisztráció és további információ: www.kersoft.hu/esemenyek
Kapcsolódó cikkek
- Windows Phone Code Camp: fiatal fejlesztők versenye
- Windows Phone Code Camp: fiatal fejlesztők versenye
- Smartmobil ’12 - Az okostelefon, mint tömegtermék
- Smartmobil ’12 - Az okostelefon, mint tömegtermék
- Dolgozz Otthonról Nap: április 21-én először Magyarországon
- Dolgozz Otthonról Nap: április 21-én először Magyarországon
- Fókuszban az online vásárlások
- A pénz beszól: Ma kezdődik a Media Hungary
- Ismét elrajtol a WTW 24 órás fejlesztői verseny
- Látogatórekordot várnak a jövő heti Media Hungary konferencián