A Media Hungary díszvendége: Finnország
2012. április 23.
Az idén először - de bizonyosan nem utoljára - a magyar médiapiac legjelentősebb rendezvényének, a Média Hungarynek ország-vendége is lesz, a konferencia szervezői felvállalták, hogy mostantól minden Média Hungaryn átfogó képet adnak egy-egy európai ország sajtó- és médiapiacáról, illetve annak gazdaság-társadalmi környezetéről. Idén Finnország lesz a Média Hungary díszvendége, ami a külföldi előadók egy tekintélyes részének nációját is meghatározza, de természetesen lesznek külföldi előadók más országokból is, Olaszországtól - Norvégin keresztül - az Egyesült Államokig.
Természetesen a május 8–9. között a siófoki Azúr Hotelben megrenbdezésre kerülő Média Hungary konferencia nem csupán a külföldi tapasztalatokat kívánja megosztani a több, mint 1200 fős hallgatósággal: a hazai televízió- és rádiótársaságok, a sajtó és az internetes piac vezetői, döntéshozói, a szakmai szervezetek képviselői, a reklám-, PR- és médiaügynökségek vezetői, piackutatók, a jogi irodák munkatársai, a kábelcsatornák üzemeltetői, a kormányzati intézmények és a pártok médiával foglalkozó szakpolitikusai, a hazai és multinacionális cégek/intézmények vezetői és kommunikációs szakemberei javarészt a hazai helyzetre és jövőképre kíváncsiak.
Épp a hazai helyzetet kívánja rendkívül tömören összefoglalni a konferencia mottója is: a pénz beszól, amivel a szervezők arra próbáltak utalni, hogy miközben a válság nyomán a régi, jól bevált üzleti modellek egyre kevésbé tűnnek életképesnek, az egyre szorongatóbb pénzszűke miatt és az egyre sanyarúbb gazdasági környezetben megszülető új formátumok, modellek és koncepciók fogantatásánál az idealisztikus vagy értékvezérelt szempontokat gyakran háttérbe szorítja a rövidtávú haszonszerzés vágya. A tulajdonosi érdek, a profitelvárás, a munkahely megtartásának kényszere természetesen mind szervezeti, mind egyéni szinten legitimálja ezeket a potenciálisan további érték (sőt: akár piac-) vesztést eredményező döntéseket, ám nem szabad elfelejtenünk, hogy e döntések gyermekeink jövőjét is befolyásolják. Ezekben a döntési helyzetekben nehéz megtalálni a ma és a holnap, a jelen és a jövő harmóniáját, de azért nem reménytelen a dolog, s éppen ezen lehetőségek felvillantása a konferencia feladata.
Az első Média Hungary a két nap nem csupán előadásokról szól, az értékes információk mellett új kapcsolatokat is lehet szerezni, a régieket fel lehet frissíteni, vagy ahogy divatos szóval mondják: a konferencia kiváló terep a "networkölésre". Mindehhez nem csak a két nap, ha az elsőről a másodikra virradó este-éjszaka is rendkívül gazdag programot kínál.
Kapcsolódó cikkek
- Smartmobil ’12 - Az okostelefon, mint tömegtermék
- Smartmobil ’12 - Az okostelefon, mint tömegtermék
- E-kereskedelmi konferencia: igaz mesék kamaszoknak
- Új szolgáltatási receptek - nincs több koplalás
- Media Hungary: "válság idején kell igazán meggyőző programot összeállítani"
- Nagy Kreatív Kikelet: siránkozás helyett pozitív példák
- IX. Elektronikus Kereskedelem Konferencia – Túl a kamaszkoron (?)
- Robotok és hackerek az idei Simonyi konferencián
- Mobil kütyükre fókuszálnak a hekkerek
- Élő hekkelések az Ethical Hacking konferencián