További túlhajtási támogatást kap az ASUS GeForce GTX 680

Az NVIDIA első 28 nanométeres architektúrájának egyik első képviselője az ASUS GeForce GTX 680 grafikus kártya, ami teljes támogatást ad az új generációs tápellátáshoz és a vadonatúj NVIDIA GPU Boost frekvenciamodulációhoz. A korábban már bemutatott ASUS GPU Tweak segédprogram továbbá rugalmas és intuitív felületével gondoskodik arról, hogy a játékosok és túlhajtók valóban kihozhassák a maximumot ebből a grafikus „erőműből”, az NVIDIA Adaptive Vertical Sync technológia pedig segít a játékok akadásmentesebb futtatásában – maximálisra állított részletesség mellett is. Visszatér az NVIDIA 3D Vision is, ezúttal a 28 nanométeres technológia hatékonyságával és erejével felszerelkezve.

Az NVIDIA legmodernebb GPU technológiája

A 28 nanométeres „Kepler” architektúrára épülő ASUS GeForce GTX 680 kompromisszumok nélküli DirectX 11 teljesítményt és teljes felkészültséget kínál a PC-s szórakozás következő szakaszára, amely a játék- és multimédia-fogyasztókat Full HD felbontáson túlra repíti. Bőséges feldolgozási kapacitásának hála, a GTX 680 a játékokban és videókban megbirkózik az Ultra HD és 4K felbontásokkal is, messze túlhaladva a mai szabványok vizuális finomságát és minőségét. Emellett a 28 nanométeres GPU-gyártástechnológia alacsonyabb fogyasztást, terhelés alatt mindössze 195 watt tipikus fogyasztást jelent. 1536 CUDA magjával a GTX 680 megnövelt általános feldolgozási GPU-támogatást biztosít a rendszer összteljesítményének feljavításához. A kártya 256 bites memóriacsatolóval és 2 GB kapacitású 6008 MHz tényleges órajelű GDDR5 memóriával érkezik. A dinamikus NVIDIA GPU Boost modulációnak hála, a kártya képes az alap 1006 MHz-es és a felturbózott, 1058 MHz-es mód között váltogatni, ha a legszámításigényesebb játékoknál szükség van pár extra képkockára. Ezt a rugalmas rendszert finomítja tovább az ASUS az exkluzív GPU Tweak segédprogramjával.

 



Valós idejű intuitív hangolás a valósághűbb grafikus megjelenítés érdekében

Az ASUS GPU Tweak komoly hírnévre tett szert a játékosok és túlhajtók körében, mint a piac legrugalmasabb és leginkább magától értetődően használható grafikai tuningprogramja. Mindig is az volt a lényege, hogy növelje a GPU sokoldalúságát a szélesebb órajeltartomány megnyitásával, így harmonikusan illeszkedik az NVIDIA új GPU Boost technológiájához. A GPU Tweak segítségével a túlhajtók kihozhatják a maximumot a GTX 680 nagyteljesítményű hardveréből: az intuitív, jól használható felület az összes erőforrást könnyen elérhetővé teszi. A programmal biztonságosan túlhajtható a GPU, a jobb teszteredményekhez pedig rögzíteni lehet a 2D/3D módot, továbbá a játékosok egy képernyőn megjelenő Windows-asztali eszközzel (widget) követhetik figyelemmel a kártya állapotát. A GPU Tweak a GTX 680-at folyamatosan naprakészen tartja az azonnali illesztőprogram- és BIOS-frissítésekkel, ahogy azok elérhetővé válnak.

A kártya BIOS-ába épített azonnali órajel-módosítással és a GPU Tweak kínálta extra rugalmassággal a GTX 680 már a dobozból kivéve is felkészülten várja az alapos túlhajtást és finomhangolást.

Simább és részletgazdagabb játékélmény az Adaptive Vertical Sync és 3D Vision technológiákkal

A GeForce GTX 680-ban mutatkozik be legelőször az NVIDIA Adaptive Vertical Sync technológiája, amely a Vsync funkció intelligens aktiválásával és moderálásával kompenzálja automatikusan a játékok képkocka-sebességének ingadozásait. A tényleges sebesség alapján a GTX 680 képes be- és kikapcsolni a Vsync funkciót, ami simább képeket és kevesebb akadozást eredményez még a legintenzívebb játékokban is, a GPU erőforrásainak hatékonyabb kezelése révén. A technológia felszabadítja a játékosokat az alól, hogy kézzel kelljen be- és kikapcsolgatniuk a Vsync funkciót.
 
A GTX 680 kibővített teljesítménye javít az egy GPU-t használó 3D-s játékokon is. A sztereoszkopikus NVIDIA 3D Vision most már PC-s játékok százaival kompatibilis, és egyre több olyan cím jelenik meg, melyek eredetileg is 3D-snek készült
 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció