Transcora.com, a multihonlap
2000. június 19.
A fogyasztási cikkeket forgalmazó cégek, többek között a Coca-Cola és a PepsiCo (!), a Procter & Gamble, a Kraft Foods, a Unilever és a General Mills, összefogtak, hogy közösen hozzanak létre honlapot.
A transora.com előreláthatólag az ősszel kezdi meg működését, és forgalmát tekintve a legnagyobbak között lesz már az indulásakor. A The Standard szerint a 49 alapító 238 millió dollárt fektetett be előzetesen az üzletbe, és egyikük sem szerezhetett 5 százaléknál nagyobb részesedést. A csatlakozás lehetősége nyitva áll világszerte bármely társaság számára, amely az 1,3 ezer milliárd dolláros fogyasztásitermék-piacban érdekelt.
Kapcsolódó cikkek
- Heineken: Keresőmarketing és új Bajnokok Ligája site
- Hírportált indított az RTL Klub
- Kilenc vidéki informatikai KKV összefogása
- Tavaszi csúcsforgalom az NJSZT-ben
- Több mint 150 millió weboldal a világhálón
- Városnézés, MP3-lejátszóval Szegeden
- kulturgut.wien.at: Bécs új honlapja
- Az InfoRádió kapta Az év honlapja idei médiadíját
- Díjazták a NOD32 honlapját
- Magyar internetes holding terjeszkedik a Balkánon