A mobil-szélessávval való elégedetlenség a szolgáltatóváltás egyik legfőbb oka
2012. március 19.
Egy átfogó, a mobilfelhasználók szokásaira és főbb igényeire vonatkozó globális felmérés rámutatott, hogy azok az előfizetők váltanak leggyakrabban szolgáltatót, akik gyakran használják a mobil-szélessávú szolgáltatásokat. A több mint 16 000 megkérdezett mobilfelhasználó közül 40% bizonyult a fejlett szolgáltatások gyakori használójának, és ezeknek több mint fele váltott szolgáltatót az elmúlt években, 40%-uk pedig szolgáltatót készül váltani a következő 12 hónapban.
Azok az előfizetők, akik először választanak mobilszolgáltatót, valamint azok, akik az elmúlt hat hónapban szolgáltatót váltottak, szintén a hangminőséget, a hálózati lefedettséget és a mobil-szélessáv minőségét jelölték meg a három legfontosabb szempontként a szolgáltató kiválasztásakor.
A jelentés szerint az ügyfelek az elkövetkezendő néhány év legfontosabb szolgáltatásaként értékelték a mobil-szélessávot. Általánosságban az előnytelen szerződéses feltételek, a készülékek és hangszolgáltatások magas ára, a hátrányos díjcsomagok, a szolgáltatók készülékportfoliója és a mobil-szélessáv rossz minősége adott okot leginkább az elégedetlenségre.
Kapcsolódó cikkek
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét
- Elindult a 4G/LTE mobilinternet szolgáltatás a T-Mobile-nál
- Szupergyors, 4G-s mobilinternet szolgáltatást indított a T-Mobile
- A mobil-szélessávval való elégedetlenség a szolgáltatóváltás egyik legfőbb oka
- KSH: 2 millió felett a mobilinternet-előfizetések száma
- Cisco: 18-szorosára nő öt év alatt a mobil adatforgalom
- Ötödével nőhet a mobilnetezők száma Magyarországon az idén
- Jóváhagyta az Európai Parlament a frekvenciákat felszabadító uniós szabályokat
- Vodafone: áprilisra teljes a 4G-s lefedettség