Daewoo-webszolgáltatás
2000. június 22.
A Daewoo Motor America cég viszonteladói és ügyfelei között az autóiparban elsőként közvetlen kapcsolatot teremtő webes szolgáltatást (Daewoo Customer Direct Connect) indított be.
Az USA leggyorsabban növekvő autóforgalmazó vállalatának DaewooUS.com webhelyén a dealerek és a vevők között naponta 24 órában, a hét minden napján lehet kapcsolatot létesíteni (24x7). Ezáltal a megrendelés nagymértékben egyszerűsödik, közvetlenné válik, és ami fő: másodpercekre redukálódik.
További információ: http://www.DaewooUS.com
Kapcsolódó cikkek
- Az Avid erősíti online ügyfélszolgálatát
- Egységes kommunikációs megoldás az Avaya-tól
- Heineken: Keresőmarketing és új Bajnokok Ligája site
- Hírportált indított az RTL Klub
- Kevéssé hatékony szolgáltatások veszélyeztetik az ügyfélkapcsolatokat
- Tavaszi csúcsforgalom az NJSZT-ben
- Több mint 150 millió weboldal a világhálón
- Városnézés, MP3-lejátszóval Szegeden
- kulturgut.wien.at: Bécs új honlapja
- Az InfoRádió kapta Az év honlapja idei médiadíját