Jól indul az év a rádiók számára
2012. március 2.
A Gfk-Ipsos felmérése szerint az év első hónapjában a rádiók által elért közönség aránya 73,3 százalékot tett ki, azaz egy átlagos napon a 15 év feletti hazai lakosság körében 6.239.000 fő hallgatta minimum 15 percig valamely rádió adását. Ebben a hónapban egy adott napon a rádiózással eltöltött idő átlagosan 4 óra 14 perc volt.
A napi görbéket összehasonlítva a tavaly januári adatokkal a teljes lakosságot tekintve növekedés látható a délelőtt 10-12 óra közötti és a délután 2 és 5 óra közötti sávokban, mely emelkedés nagyrészt a hétköznapok hallgatottsági eredményeinek növekedéséből származik. Ugyanennek a két mért hónapnak a viszonylatában a hétvégi rádiózási mutatók emelkedése figyelhető meg a kereskedelmileg kiemelten fontos 18-49 éves rádióhallgató közönség körében, az elértek aránya 57,8 százalékról 61,1 százalékra emelkedett.
A piaci gyakorlatnak megfelelően az év első helyi rádiós mérése is lezajlott januárban. A napi elérés a 15-49 éves lakosság körében 18 megyeszékhely közül 6 megyében eléri a 30 százalékot. Két megyeszékhelyen meghaladja a 40 százalékos értéket is a leghallgatottabb rádiók hallgatottsági értéke.
Kapcsolódó cikkek
- Majd minden negyedik ember választja inkább a mobilját, mint a szexet
- Majd' minden negyedik ember választja inkább a mobilját, mint a szexet
- A neten tájékozódnak a nők randi előtt
- Tehetséggondozást is várnak a cégek a HRM szoftverektől
- Mi kerül a magyar vásárló virtuális kosarába?
- Felhőszolgáltatások a KKV szektorban
- UNIT4 felmérés a munkavállalói szabadság felhasználásáról
- Ellepték a világhálót a „social butterfly”-ok
- Sikerlistákon az SAP termékei
- Személyes vagy online vásárlás