Elektronikus kereskedelmi mintavárosokkal kísérleteznek Kínában
2012. február 29.
Mintavárosokkal keresik az e-kereskedelem lehetőségeit, kockázatait, alkalmazásának határait az évtized közepére az elektronikus kereskedelmi tranzakciók terén világelsővé váló Kínában.
Az e-kereskedelmi "láz" pedig nem is indokolatlan. A Boston Consulting Group (BCG) tanácsadó cég tavaly november végi tanulmányában azt jósolta: 2015-re az elektronikus kereskedelmi tranzakciók értéke a kétezer milliárd jüant (70 ezer milliárd forint) is eléri majd Kínában. Ezzel a kelet-ázsiai ország - az Egyesült Államokat megelőzve - világelsővé válhat az internetes eladások piacán. Az elmúlt években megsokszorozódott a világhálón való vásárlások száma Kínában, összegük 2010-ben már 476 milliárd jüant (17 ezer milliárd forint) tett ki.
Kapcsolódó cikkek
- Fellőtték Kína saját navigációs rendszerének 11. műholdját
- Virágzik a luxustermékek on-line kereskedelme Kínában
- Amerika a fő ellenség a kínai hadsereg szimulációs játékában
- Kína dominanciára törekszik a high-tech területén (is) - Innovációs különbségek számokban és kultúrában (2. rész)
- Kína dominanciára törekszik a high-tech területén (is) - Innovációs különbségek számokban és kultúrában (1. rész)
- Egyre több személyes információt osztanak meg magukról a vásárlók
- Nem népszerű Kínában a "Vörös Pad", a kommunista párt híveinek iPad-je
- Ugrásszerűen megnőtt a mikrobloggerek száma Kínában, regisztrálniuk kell
- Lealkudtuk.hu: Fontos a takarékoskodás, de üdülésre szívesen gyűjtünk
- Több mint félmilliárd az internetfelhasználók száma Kínában