Mobil programfüzet az Evolution résztvevőinek
2012. február 27.
Az Evolution konferencia, amely kedden (február 28-án) az óbudai Ramada Plazaban tekinti át az online marketing hatékonysági kérdéseit, mobil programfüzettel is kedveskedik több, mint 300 regisztrált résztvevőjének: az iPhone és az Andoid telefonokra letölthető a részletes programot tartalmazó Evolution 2012 alkalmazás.
Az alkalmazásban kijelölhetők a kedvenc előadások, rákereshetünk a konferencia helyszínének térképére, megismerhetjük az előadókat és az előadásaik vázlatát.
Az Evolution konferencia a marketing és a média új, aktuális eszközeire fókuszál, interaktív formában, gyakorlati oldalról, esettanulmányokkal illusztrálva vizsgálja azok hatékonyságát, életszerűségét.
A konferencia mottója: "kontroll alatt", a tematika pedig kiterjed mindenre, amit ellenőrzésünk alá kell vonni: az időre, pénzre, figyelemre, hatékonyságra.
A bevalottan sorozatnak szánt új konferencia az első alkalommal a Performance Based (teljesítmény alapú online marketingelszámolás) és a Közösségi Marketing eszközeit tűzte napirendre. A szakmai előadók - egyebek mellett - ilyen kérdésekre igyekeznek megtalálni a választ: A performance marketing és a social media milyen mértékben változtatja meg az online marketing arcképét? Evolúciós mérföldkő vagy evolúciós zsákutca? A valódi teljesítményt mérjük-e, amikor mérünk?
Kapcsolódó cikkek
- HWSW-konferencia annak, aki nemcsak nézi, hanem csinálja is a tévét
- Az év végére 20%-kal nő a mobilinternetezők száma itthon
- Smartmobil '12 - A mobil az első!
- Evolution: egy új konferencia az online marketing legújabb eszközeiről
- Adverticum AdServert használ a CEMP Sales House
- Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
- Mobilfejlesztők, figyelem: hamarosan indul a Mobile Developers Day
- ICT Day 2012: Stratégiához a technológiát
- Infografika – új műfaj a reklámozásban
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál