HWSW-konferencia annak, aki nemcsak nézi, hanem csinálja is a tévét
2012. február 22.
A televíziózás gyökeres átalakuláson megy ma keresztül, mind technológiai, mind tartalmi oldalról. De vajon ki lesz az, aki a változások útján felülemelkedik mindenkin, és egyáltalán, milyen lesz a jövő televíziója? Ezekre keresi a választ a BigScreen, a HWSW konferenciája.
Ki lesz az úr a nappaliban? Egyáltalán a nappali marad-e a televíziós (videós) műsorfogyasztás fő helyszíne? Ezek a kérdések foglalkoztatják ma a legélénkebben a tévés tartalomszolgáltatói ipar szereplőit, legyen szó tartalomtulajdonosról, műsorszóróról, vagy eszközgyártóról, megoldásszállítóról. A technológia ismét alapjaiban megváltoztatja a fogyasztói szokásokat, ahogy tette az okostelefonok megjelenésekor?
Kapcsolódó cikkek
- Amerikába mennek a legjobb startup-ok
- Open Source 2012 – Az innováció motorja
- Mobil programfüzet az Evolution résztvevőinek
- Magyar 3D filmek ingyen a UPC videotárában
- Új tartalmak a Samsung okostévéiben
- Az év végére 20%-kal nő a mobilinternetezők száma itthon
- Smartmobil '12 - A mobil az első!
- Evolution: egy új konferencia az online marketing legújabb eszközeiről
- Tavaly december végén 1,658 millió digitálistelevízió-előfizetés volt hazánkban
- Mobilfejlesztők, figyelem: hamarosan indul a Mobile Developers Day