Az év végére 20%-kal nő a mobilinternetezők száma itthon
2012. február 21.
A legfrissebb piaci gyorsjelentések is igazolják, hogy a hazai mobilnet- és mobil eszközhasználat, valamint az ezt kiszolgáló és erre épülő szolgáltatói piac óriási léptékben fejlődik, így az idei Smartmobil '12 konferencia célja sem lehet más, minthogy közönségét felkészítse az új világra, amelyben a mobil az első számú digitális csatorna.
A 2012. március 29-én, immár harmadik alkalommal jelentkező hazai legnagyobb mobilos rendezvény, az okostelefonok és táblagépek kiállítással egybekötött szakmai konferenciája, amely a mobil piacot, a szakma szűkebb közönségét, valamint a mobil ágazat iránt érdeklődőket egyaránt meg szeretné szólítani és számukra érdekes és izgalmas témákat kínálni.
A konferencia fő támogatója, a T-Mobile várakozásai szerint az idei év végére ötödével nőhet a mobilinternet előfizetők száma a teljes magyar piacon. Az adatforgalom további növekedését vetíti előre az is, hogy a szolgáltató felmérései alapján már minden ötödik magyar előfizető okostelefont használ, és az új előfizetést vásárlók 70 százaléka már okostelefont választ.
A Smartmobil ’12 konferenciának ezúttal a budapesti RaM Colosseum ad otthont. A szervezők modern élményszínházi körülmények között a hazai mobilpiac sajátosságainak tárgyalásán túl a nemzetközi tapasztalatok megosztására is jelentős hangsúlyt fektetnek.
Kapcsolódó cikkek
- Amerikába mennek a legjobb startup-ok
- Open Source 2012 – Az innováció motorja
- Mobil programfüzet az Evolution résztvevőinek
- HWSW-konferencia annak, aki nemcsak nézi, hanem csinálja is a tévét
- Smartmobil '12 - A mobil az első!
- Evolution: egy új konferencia az online marketing legújabb eszközeiről
- Mobilfejlesztők, figyelem: hamarosan indul a Mobile Developers Day
- ICT Day 2012: Stratégiához a technológiát
- Magyarországon is exponenciálisan terjed az ingyenes tartalomkezelő
- Az informatika a közigazgatás működésének alapfeltétele