Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
2012. február 7.
A CEMP Sales House meghatározó szereplője a hazai internetes médiapiacnak, értékesíti többek között az Index, Velvet, Totalcar, SportGéza portálcsoport és a köré épülő közösségi szolgáltatások, például a Blog.hu és az Indavideó médiafelületeit.
A CEMP Sales House értékesíti továbbá a Napi Gazdaság és InfoRádió online, Dívány, C-Travel, Ongo, Travelo, Honfoglaló weboldalak, valamint a 2012. januártól a MTVA online kiadványainak hirdetési felületeit is.
Az Adverticum a CEMP Sales House-zal kötött együttműködésével megerősítette magyarországi piacvezető szerepét az online média hirdetéskiszolgálás területén. Jelenleg a nagy hazai tartalomszolgáltatók közül többek között az Origo, Sanoma, Ringier, HVG, Femina, Expressz, Vatera, Hasznaltauto.hu, Ingatlan.com mellett az Evo Média, NEO és az Infinety is az Adverticum AdServerét használja a hirdetései kiszolgálásához és menedzseléséhez.
„Az Adverticum sikerét elsősorban az egyedi igények kielégítésére fogékony rugalmas fejlesztőcsapatnak, és az ügyfélszolgálati munka személyes jellegének tudjuk be” – nyilatkozta Szutor Ferenc, kereskedelmi igazgató.
„Számunkra a legfontosabb a felhasználóinkkal való napi szintű kapcsolattartás, munkafolyamataik alapos megismerése és segítése, hiszen így tudunk mi is teljeskörű szolgáltatást nyújtani.” – tette hozzá Balatoni Emese, ügyfélkapcsolati igazgató.
Kapcsolódó cikkek
- Orosz elnökválasztás - Szexuális töltetű Putyin-reklámok a neten
- Adverticum AdServert használ a CEMP Sales House
- Megújult az Adverticum AdServer
- Adverticum AdServer 2.0 - Megújult külső után, gazdagabb funkcionalitás
- Megszűnt a Mindennapi.hu keresztény közéleti hírportál
- Keresik a legjobb és legrosszabb magyar weboldalt
- Új arculattal, új szolgáltatásokkal indítja a jövő évet az Adverticum
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál
- Az Adverticum AdServere támogatja a „Do Not Track” funkciót
- Ne kövess! - Az Adverticum AdServere támogatja a „Do Not Track” funkciót