Új prémium hirdetési forma a Facebookon
2012. január 26.
Az Expanded Premium Ad a már ismert sponsored story prémium változata. Ez a tipikusan közösségi hatásra építő megjelenési forma az ismerőseink adott márkával kapcsolatos aktivitását jeleníti meg hirdetés formájában a Facebook kezdőoldalán. A Facebook szerint az új prémium hirdetések 40 százalékkal több aktivitást generálnak, továbbá 80 százalékkal nagyobb a márka visszaidézésének aránya a felhasználók körében. Az új formátum a következő aktivitásokat jelenítheti meg: oldal like, post, videó, szavazás, esemény meghívó, helyre bejelentkezés, stb.
Kapcsolódó cikkek
- Virtuális véleményünkért a bíróságon felelhetünk
- A Facebook és a Google tartalomszűrés ellen küzd Indiában
- Indiában letiltják a vallásellenes tartalmakat a Facebookról
- Betör a Facebook a bankokba
- A Facebookon is elérhető a honvédség
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál
- Bug a Windows Phone mobilokban [Videó]
- Bepanaszolták adatvédelmi problémák miatt a Facebookot
- Tartózkodási helyre történő targetálás a Facebookon
- A magyarországi Acer képviselet is csatlakozott a Facebookhoz