Shopline néven online bevásárlóközpontot nyit a Bookline
2012. január 6.
A Bookline működésének 10 éve során a kezdeti online antikvárium mára többmilliós termékkínálattal és 700 ezer regisztrált felhasználóval bíró internetes vállalattá vált, melynek termék- és szolgáltatáskínálata messze túlmutat a kezdeti elképzeléseken.
A társaság korábban elfogadott termékbővítési stratégiájának köszönhetően már a 2011-es, rekorderedményeket felmutató karácsonyi szezonban is több százezer könyvön kívüli termék szerepelt a webáruház kínálatában, melyeket január 15-től új márkanéven és a Shopline.hu webcímen érhetnek el a vásárlók. Shopline ernyőmárkaként funkciónál a jövőben, amely virtuális polcokat biztosít majd több saját almárkának, illetve a bolt-a-boltban rendszer keretein belül számos hazai és nemzetközi márkának is. A társaság továbbra sem szakít a Bookline felhasználók által kedvelt egy kosár-egy kassza - egy csomag kereskedelmi elvvel, ezzel is megtartva versenyelőnyét a hazai konkurensekkel szemben.
A Bookline márka nem szűnik meg, de a nevét Shopline webáruház Nyrt.-re változtató társaság elképzelése szerint a Bookline.hu kizárólag könyveknek és a könyvekhez szorosan kapcsolódó kulturális termékeknek ad majd helyet a jövőben.
A Shopline égisze alatt a Bookline-on kívül két saját almárka kerül bevezetésre: a gyermektermékekkel foglalkozó Kidline, valamint a Homeline, ahol az egyre bővülő lakberendezési tárgyak és dekorációk kínálata mellett a jövőben a kertészkedéshez szükséges kiegészítők, valamint az otthoni kedvencek gondozásához nélkülözhetetlen termékek is megtalálhatóak lesznek.
A Shopline célja, hogy a vásárlás gyors és kényelmes módját kínálja látogatói számára, akik néhány kattintásnyi idő alatt számos olyan terméket rendelhetnek meg, melyekre a mindennapokban szükségük van, ezzel időt és persze pénzt spórolva meg.
Kapcsolódó cikkek
- Elektronikus kereskedelmi mintavárosokkal kísérleteznek Kínában
- Virágzik a luxustermékek on-line kereskedelme Kínában
- Egyre több személyes információt osztanak meg magukról a vásárlók
- Lealkudtuk.hu: Fontos a takarékoskodás, de üdülésre szívesen gyűjtünk
- Tavaly 155 milliárdos forgalom az online kiskereskedelemben
- A kisvállalkozók nem használják ki a webáruházak lehetőségeit
- 155 milliárdot költünk évente neten, karácsonykor ennek közel egynegyedét
- Internetes közösségi vásárlás: speciális árengedmény adózási kockázatokkal
- Minden rekord megdőlt az amerikai online eladásokban a "kíberhétfőn"
- Tízezrek spórolhatók a webes karácsonyi vásárlással