Erős a verseny a magyar távközlési piacon a Vodafone szerint
2011. november 24.
Jóllehet Magyarország európai viszonylatban nem nagy ország, az itteni távközlési piacon nagyon erős a verseny, és szolgáltatóknak itt is azokkal a kihívásokkal kell szembe nézniük, mint bármelyik fejlett országban - mondta Diego Massidda, a Vodafone Magyarország új vezérigazgatója sajtóbeszélgetésen.
A posztot október 1-től betöltő vezető kérdésekre válaszolva kifejtette: Kelet-Európában több probléma van mint Európa nyugati felén, amit mutat az is, hogy itt sokkal törékenyebb a helyzet. Ráadásul Magyarország nyitott ország, s ezért jobban megérzi az európai gazdasági változásokat. Ugyanakkor a hétköznapi ember Angliában is megérzi azt, hogy nehéz a gazdasági helyzet, látja például, hogy egyre több üzletet zárnak be - tette hozzá.
Elmondta, nemzetközi tapasztalati alapján ismeri a piac logikáját, s reméli, hogy ennek itt is hasznát veszi a cég működtetése során.
Diego Massidda korábban a Vodafone Csoport és a Vodafone Németország video és connected home üzletágának igazgatója volt. A korábbi elnök-vezérigazgató, Beck György októbertől csak az elnöki pozíciót tölti be a vállalatnál. Az ő feladata a lobbizás, a külső kommunikáció működtetése, így a szabályozókkal és a sajtóval való kapcsolattartatás.
Kapcsolódó cikkek
- Frekvenciatender: zöld út az okoskészülékek elterjedésének
- Frekvenciasávot megnyitó szabályokat fogadott el az EB
- Hatályba lépett az NMHH frekvenciadíj rendelete
- Tudatos távközlési szolgáltatás vásárlásra biztat az NMHH
- EU-elnökség - Kiemelt terület lesz a távközlés
- Kelet-Közép-Európa digitális utakon
- Elszabadult távközlési műhold sodródik világűrben
- Közel félmillióval nőtt az internet-előfizetések száma
- Internetes táviratszolgáltatást indított az ukrán posta
- Négy százalékkal nőtt tavaly a kínai távközlési ipar