Különleges termékek és egy napig tartó akciók az első hazai Internetes Vásárlás Napján
2011. november 22.
Böngésző színű csokoládékreációk, mikrózható és fűthető plüssállat ingyenes házhozszállítással, ajándék alkoholszonda, kedvezményes árú elektromos cigaretta vagy guruló cipő. Csak néhány példa arról, hogy a mozgalomban részt vevő mintegy 350 online kereskedő kínálatában szinte minden lehetséges termék vagy szolgáltatás megjelenik, ami csak kapható az interneten – és egyetlen napig minden kedvezménnyel. Könyv, CD, kozmetikai és illatszerek, műszaki cikkek, aukciós tárgyak, kuponok, ételek-italok, bútor, repülőjegy, internet-előfizetés, robogó, ruha, játékok, gyermekholmik, bio- és egészségügyi termékek, sporteszközök, díszállatok, szoftverek, ékszerek stb.
A mozgalmat szervező ötletgazda Neo Interactive célja, hogy a válság ellenére is dinamikusan fejlődő e-commerce iparágra felhívja a figyelmet. Hiszen a jelenlegi gazdasági helyzet javítása szempontjából is fontos a belső kereslet élénkítése, a zömében hazai kis- és középvállalkozások forgalmának növelése, a környezettudatos és készpénzkímélő vásárlás ösztönzése. Ennek eszköze lehet az erős médiatámogatást kapó országos esemény.
Az érdeklődők a www.internetesvasarlasnapja.hu weboldalon termékek, akciótípusok vagy webshop-nevek alapján is tudnak keresni a kedvezményes ajánlatok között. A sok kisebb webbolt mellett olyan márkanevek is fémjelzik a DotcommerceDay kínálatát, mint például a Bookline, az Extreme Digital, az Expressz.hu, a Praktiker, az EasyJet, a upc, a Libri vagy a T-Mobile.
Kapcsolódó cikkek
- Elektronikus kereskedelmi mintavárosokkal kísérleteznek Kínában
- Virágzik a luxustermékek on-line kereskedelme Kínában
- Adverticum AdServert használ a CEMP Sales House
- Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
- Megújult az Adverticum AdServer
- Adverticum AdServer 2.0 - Megújult külső után, gazdagabb funkcionalitás
- Egyre több személyes információt osztanak meg magukról a vásárlók
- Lealkudtuk.hu: Fontos a takarékoskodás, de üdülésre szívesen gyűjtünk
- Shopline néven online bevásárlóközpontot nyit a Bookline
- Tavaly 155 milliárdos forgalom az online kiskereskedelemben