A legjobb call centereket díjazták
2011. október 22.
Az MKB Bank, az Allianz Hungária Zrt., a Vodafone és a Fővárosi Közterület Fenntartó Zrt. kapta az idén a legjobb call center díját, a "Kiváló Call Center" címet a különféle kategóriákban - közölte a díjat alapító GfK Hungária Piackutató Intézet.
A díjakat a héten megrendezett "Budapest Calling" című nemzetközi szakkiállításon adták át.
A Humán Erőforrás Alapítvány (HEA) szervezésében megvalósuló, kétnapos Nemzetközi Call Center Szakkiállításon a több mint 30 kiállító standjánál ezernél is több látogató fordult meg - áll az alapítvány MTI-hez eljuttatott közleményében.
A HEA hangsúlyozza, hogy az ügyfélszolgálati iparág közvetlenül mintegy 130-140 ezer embernek biztosít állást, nem számítva az iparág beszállítóinál és partnereinél teremtett munkahelyeket. Call centerekben 65-70 ezren dolgoznak, körülbelül ugyanennyien ügyfél-támogatási területen és személyes ügyfélszolgálatokon - köztük olyanok is, akik más jellegű munkahelyeken bizonyos adottságaik miatt nem tudnának elhelyezkedni - olvasható a közleményben. Kiemelik, hogy ezzel az ügyfélkapcsolati szakma közel négy százalékkal járul hozzá a teljes magyar foglalkoztatottsághoz.
A szektor a válság alatt is megőrizte munkaadó potenciálját, és a vállalatok belső működésében is egyre nagyobb szerepet kap. A közlemény idézi Daniel Buriant, az Oracle CRM Sales Consulting senior managerét, aki szerint komoly szemléletváltozás történt az elmúlt években: a contact center már nem kötelező "költségtemetőként" él a vezetők fejében, hanem komoly bevételt termelő részlegként, amelybe érdemes befektetni.
A szervező GfK Hungária által 2010-ben útjára indított verseny azért jött létre, hogy a résztvevők bizonyíthassák, sokat tesznek az ügyfélélmény növelésért. A megmérettetés - amelynek keretében közel 4.500 hívással több mint 200.000 kérdést dolgoztak fel - célja a Magyarországon lakossági szolgáltatást nyújtó telefonos ügyfélszolgálatok teljesítményének összehasonlítása.
Kapcsolódó cikkek
- Azonnali problémamegoldással az elégedettebb ügyfélért
- Azonnali problémamegoldással az elégedettebb ügyfélért
- Profit centerré váltak a call centerek
- Budapest Calling: az ügyfélszolgálati iparág kiállítása
- Budapest Calling: Nemzetközi call center szakkiállítás októberben
- Öt perc után elveszítjük az ügyfelet
- Ingyenes tanulmány a hatékony call center üzemeltetéséről
- Gép-ésszel az ügyfélszolgálatokon
- Gép ésszel az ügyfélszolgálatokon
- Toshiba Call Center: technológiai segítségnyújtás bárhol, bármikor