Félezer reklámfilmzenéből kiválasztották a legjobbakat
2011. október 14.
Sikerrel zárult a Magyar Telekom által kiírt, három héten át tartó reklámfilmzene-készítő pályázat. A nagy érdeklődést kiváltó versenyre beküldött pályaművekből szakmai zsűri valamint az eseményt nyomon követő közönség választotta ki a legjobbakat.
A ReZene pályázatra nevezőknek nem kellett mást tenniük, mint a www.rezene.hu oldalon három különböző hangulatú és képi világú reklámfilmből egyet vagy akár többet kiválasztani, és arra vagy azokra saját – instrumentális, vagy bármilyen hangszerrel kísért, illetve hangszer nélküli ének, dallam, motívum, zörej alapú – zenét komponálni.
A 2011. október 3-ig beérkezett több mint 500 pályaműből 336 mű felelt meg a pályázati feltéteknek, amely alkotásokat a Compact Disco, Herendi Gábor, a Vad Fruttik, Zorán, és Zságer Balázs értékelt. A különböző zenei és művészeti színtereken mozgó művészek más-más habitussal válogatták a pályaműveket, ám leginkább a képsorok dramaturgiájával harmonizáló zenéket és a friss megközelítést díjazták (Zsűrizést bemutató film: http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150352731428936). A pályaművek között rock, punk, hiphop, világzene, szintipop, trance stílusú alkotásokat valamint szájbőgős-beatboxos, hiphopos, drum and bass, breakbeat, goa és egyéb ihletésű darabok is előfordultak, amelyeket legtöbben sok humorral és fantáziával fűszereztek. A ReZene pályázat győztesei között egymillió forint talál gazdára, valamint az első helyezett részt vehet a vállalat egyik reklámfilm-zenéjének elkészítésében.
A pályázat kiírásakor a szervezők a reklámfilmzene-készítésben kevésbé jártas érdeklődőkre is gondoltak: ők a Facebook ReZene Demó játék fülön található egyszerű zeneszerkesztő alkalmazás segítségével saját hanganyagot rögzíthettek, amelyet feltölthettek és másokkal megoszthattak.
A zsűri mellett a Facebook felhasználók is értékelhették a ReZene pályázaton és a ReZene Demó játékban részt vevőket: a „like” gombra kattintva szavazhattak kedvenceikre. A legtöbb voksot összegyűjtők – közönségdíjként – egy-egy HTC wildfire S okostelefont nyerhettek. Mindezen kívül valamennyi díjazott a pályázat kommunikációs együttműködő partnerének köszönhetően egy évre szóló Kreatív magazin előfizetést kap.
A ReZene pályázat győztesei:
1. helyezett: Magyaróvári Viktor
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CJYAlDlAf_Q
2. helyezett: Zsákai Gábor http://www.youtube.com/watch?v=6zZInOucePw&feature=player_embedded
3. helyezett: Sabák Péter
http://www.youtube.com/watch?v=akboepRGn2Y&feature=player_embedded
Közönségdíjasok:
ReZene pályázat: Szalai Shamen Szilveszter http://www.youtube.com/watch?v=K1tn4JLLwOs&feature=player_embedded
ReZene Demó Játék: Kiss Norbert http://www.facebook.com/tmobilehungary?sk=app_269202069759681
Kapcsolódó cikkek
- Őrzi pozícióit a kkv-piacon a Magyar Telekom
- T-Mobile 4G Dimenzió Kocka - Magyarország legnagyobb interaktív LED kockája az Erzsébet téren
- Magyar Telekom: kisebb bevétel, veszteség 2011-ben
- Ötvenforintos osztalékot javasol a Magyar Telekom
- Sony Ericsson Live with Walkman teszt
- Idén is a Telekom a Vivicittá Városvédő futás főtámogatója
- Ingyenesen a világhálón Lomax amerikai folklórgyűjteménye
- A Magyar Telekom 2 db 1 MHz szélességű frekvenciablokkot nyert a 900 MHz-es frekvenciaárverésen
- Indul a Lidl mobilszolgáltatása, a BLUE MOBILE
- Vízálló UWater G4 mp3-lejátszók a Fitness Technologies-tól