A közösségi vásárlás terén erősít a Bookline
2011. október 4.
A Habostortával stratégiai együttműködésben létrejött oldal a két partner erősségeire építve lép be az egyre bővülő közösségi vásárlás piacterére.
„Nem célunk hogy kizárólag az árban versenyezzünk a piac többi szereplőjével- emelte ki Starcz Ákos a Bookline vezérigazgatója – ehelyett arra koncentrálunk hogy a Liners.hu felhasználói olyan előszűrt és magas színvonalú szolgáltatásokhoz juthassanak hozzá kedvező áron, amit a termékek értékesítése területén már megszokhattak tőlünk: elsősorban a kultúra, szórakozás, utazás és wellness-szolgáltatások köréhez kapcsolódó, magas kedvezményt nyújtó ajánlatokra koncentrálunk.”
A Liners.hu a Bookline-tól független saját weboldalon fut, ám a Bookline meglévő felhasználóinak nem szükséges újra regisztrálniuk mivel korábbi felhasználói jelszavukkal az új szolgáltatást is rögtön igénybe tudják venni. A Liners.hu azonban nem egy zártkörű szolgáltatás, bár alapvetően a Bookline felhasználóinak igényei szerint került kialakításra, bárki számára nyitott az oldal és egy egyszerű regisztrációval azonnal igénybe is vehető. A Liners akciói 5-6 naponta változnak, a kedvezmények a 30 %-tól indulnak és akár a 90%-ig is terjedhetnek, budapesti és vidéki szolgáltatásokat egyaránt kínálva.
Kapcsolódó cikkek
- Elektronikus kereskedelmi mintavárosokkal kísérleteznek Kínában
- Virágzik a luxustermékek on-line kereskedelme Kínában
- Egyre több személyes információt osztanak meg magukról a vásárlók
- Lealkudtuk.hu: Fontos a takarékoskodás, de üdülésre szívesen gyűjtünk
- Shopline néven online bevásárlóközpontot nyit a Bookline
- Tavaly 155 milliárdos forgalom az online kiskereskedelemben
- A kisvállalkozók nem használják ki a webáruházak lehetőségeit
- 155 milliárdot költünk évente neten, karácsonykor ennek közel egynegyedét
- Internetes közösségi vásárlás: speciális árengedmény adózási kockázatokkal
- Minden rekord megdőlt az amerikai online eladásokban a "kíberhétfőn"