Stúdióba invitálja a fiatalabb zenészeket is a djuice!
2011. október 1.
A djuice már bizonyította a zenei tehetségkutatás iránti elkötelezettségét, amikor tavaly lebonyolította a Teret Adunk programsorozatot, amelyben ismeretlen zenekarok számára biztosított fellépési lehetőséget valódi koncertkörülmények között az U26 Clubshop színpadán, a feltétel csupán a jelentkezés volt. A tehetségkutatás az EFOTT szervezőivel közösen folytatódott, célcsoportja kifejezetten a fesztivál és a djuice Intercampus egyetemi tarifacsomag leendő előfizetői voltak: a felsőoktatásban hallgató fiatalok. A verseny eredményeképpen 5 banda egyenesen az EFOTT fesztivál U26 színpadán mutatkozhatott be a fesztivállátogatóknak, a legnagyobb tömeget vonzó banda, a Magic Cats Rockabilly Trió pedig elnyerte az Év Felsőoktatási Zenekara címet is. A djuice álláspontja szerint a megszerzett cím dicsőség, és egyúttal segítheti az ígéretes zenekar jövőbeli pályáját a hazai zenei életben is. A mobilmárka most egy hasonló lehetőséget kínál, de a résztvevők körében a fiatalabb, középiskolás réteg részvételére számít.
A djuice az Euphoria stúdióval karöltve azt találta ki, hogy ősszel olyan játékot indít, melyben már a középiskolás korú zenész palánták is részt vehetnek, még akkor is, ha eddig nem volt lehetőségük saját hanganyagfelvételt készíteni produkciójukról. A játékban való részvételhez nem kell mást tenni, mint a jelentkező zenekar tagjainak nyomni egy like-ot októberben az Euphoria hangstúdió Facebook oldalára, és válaszolni a jelentkezési határidő után, október 26-án feltett kérdésre. A helyesen válaszolók között 3 nap ajándék stúdióhasználatot sorsolnak ki, amely a hangstúdió csapatának szakmai támogatását is magában foglalja. A djuice legújabb játékának köszönhetően így összeállhat a nyertes csapat első olyan zenei demóanyaga, amely elősegítheti, hogy bekerüljenek a hazai zenei világ vérkeringésébe.
A djuice célja tehát megnyitni a bemutatkozási lehetőséget szélesebb kör számára is, amely ezúttal a középiskolás korosztályt jelenti, mivel ebben az életkorban kevesebb kapcsolattal, szervezési tapasztalattal rendelkeznek még a fiatalok, így a djuice és az Euphoria közös kezdeményezése remek kitörési lehetőségnek ígérkezik a képességeiket bontogató fiatalok számára.
djuice: www.facebook.com/djuice.hungary
Euphoria Stúdió: www.facebook.com/euphoriastudio.hu
Kapcsolódó cikkek
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét
- Okostarifa már 1990 forintos havidíjtól
- Okostarifa már 1990 forintos havidíjtól
- Norvégiában folytatja pályafutását Huszlicska József
- Több mint félszáz cég és új innováció az Invitel pályázatán
- Androideák újratöltve: indul a Telenor második alkalmazás ötletpályázata
- Januárban tovább nőtt a mobilinternet-előfizetők száma Magyarországon
- Márciusban kész a Telenor hálózat-modernizációja
- Sony Ericsson Live with Walkman teszt