A SAS nagy előnnyel vezeti a fejlett analitikai eszközök piacát
2011. szeptember 20.
Az IDC szerint a SAS megtartotta első helyét és 35,2 százalékra növelte piaci részesedését a tavalyi évben.
Az üzleti intelligencia eszközök globális piacát bemutató IDC jelentés szerint 2010-ben a bevételek alapján továbbra is a SAS vezette a fejlett analitikai megoldások szegmensét 35,2 százalékos piaci részesedésével, mely növekedést jelent a 2009. évi 34,7%-hoz képest. A bővülés mértéke is nőtt a korábbi évhez viszonyítva, ugyanis a tanulmány szerint a SAS fejlett elemző eszközök értékesítéséből származó bevétele 2009-ről 2010-re 10,1%-kal nőtt, míg ez az érték 2008-2009 között 6,3% volt.
A cégek jellemzően a döntések támogatásához, valamint a vállalati adatokból nyerhető információk kiaknázása érdekében használják az üzleti analitikai megoldások vezető szállítójának számító SAS elemző szoftverét.
Kapcsolódó cikkek
- Jubiláló üzleti roadshow
- Kockázatkezelés helyett újra profit és növekedés a fókuszban
- SAS ügyfélintelligenciával tervezik a Honda motorokat
- Döntéstámogató rendszereik fejlesztésébe fektetnek a hazai vállalatok
- SAS analitika iPad-en és iPhone-on is
- SAS analitika már iPad-en és iPhone-on is
- Még mindig a SAS a legjobb munkahely
- FORTUNE lista élén a SAS az USA-ban
- Marketing menedzsment céget vásárolt a SAS
- Csütörtökön jön a BI Évkönyv bemutató konferencia