Megújulás és főszerkesztőváltás a Piac & Profit online-nál
2011. szeptember 16.
A Kiadó úgy ítélete meg, hogy a Piac & Profit print és a Piac & Profit online magazin szerkesztését összevonja, annak érdekében, hogy a két különböző stílusú és tartalmú lap közelítsen egymáshoz, komplexebben, erőteljesebben, s érzékelhetőbben szolgálja ki a kis- és középvállalkozás célcsoportját üzleti információkkal. A két lapot egy szerkesztői gárda készíti a jövőben, a napi aktuális piaci, gazdálkodási információk és az elemző, átfogó, egy témát alaposan körüljáró cikkek egymást jól kiegészítő egységét adva. A közös szerkesztés következményeként a print lap is változik. A Kiadó szándéka szerint a mai ember olvasói szokásához jobban igazodó, mozgalmas, gyorsabb informálódásra alkalmas havi magazin kerül havonta az előfizetők és az alkalmi olvasók asztalára.
Kapcsolódó cikkek
- Y Magazin: iPad-férfimagazint indít a Sanoma
- Y Magazin: iPad-férfimagazint indít a Sanoma
- Orosz elnökválasztás - Szexuális töltetű Putyin-reklámok a neten
- Elhunyt Andrew Breitbart amerikai konzervatív blogger
- Február végétől megújul a Sulinet portál
- Új szolgáltatások és megújult dizájn a Kütyü Magazin weboldalán
- Így neteztünk 2011-ben
- Az internet szabadságáért tüntettek Budapesten
- Adverticum AdServert használ a CEMP Sales House
- Fizetőssé teszi internetes tartalmait a jövőben a Neue Zürcher Zeitung