Harmadszorra is Superbrands a Sixt
2011. augusztus 18.
A Sixt Magyarországon 2008 és 2010 után harmadszorra is érdemesnek bizonyult a Superbrands díjra, melyet a márkaerő, ismertség, megbecsültség és tradíció tekintetében élen járó márkáknak osztanak ki évről-évre.
A Magyarországon hét éve létező, egyfajta védjegyként is értelmezhető elismerést 17 tagú, elismert szakemberekből álló zsűri, a Superbrands Szakértői Bizottság ítéli oda. Értékét tovább emeli, hogy a díjra pályázni vagy egyéb módon jelentkezni nem lehet, a legjobbak kiválasztása kiterjedt piackutatásokon, illetve a bizottság elbírálásán alapul.
A Superbrands díj ismételt elhódítása újabb bizonyítéka annak, hogy a Sixt autókölcsönző Magyarországon nem csupán ismert, hanem elismert márka. Mindez azonban csak akkor lehetséges, ha egy vállalat követi a piacot, a Sixt azonban ezen a téren is bizonyít: a felelős és tudatos környezetvédelem jegyében, nemzetközi szinten, Európa több országában lehet már a Sixttől teljesen elektromos üzemű autót bérelni, amelynek magyar piacra történő bevezetése is gőzerővel halad előre.
Kapcsolódó cikkek
- Megújult weboldallal várja az autósokat a Michelin
- Sixt: tovább korszerűsödik az internetes foglalás; mobil autóbérlés akár QR-kódon keresztül
- Indul a GPS-alapú parkolás Budapesten és 26 vidéki városban
- Évente 20-25 embert menthet meg az eCall vészhívó-rendszer hazai bevezetése
- Sixt: teljes lefedettség Dél-Amerikában
- Autóvezetést értékelő iPhone alkalmazás
- TomTom App for iPhone 1.7 trafipax szolgáltatással
- A Sixt szolgáltatásai már a SkyCourton is elérhetők
- Autóvezetési információk külföldre utazóknak
- Valós idejű magyarországi forgalmi adatok a Google Térképen