Új modellel hódít a lealkudtuk.hu
2011. augusztus 11.
A lealkudtuk.hu 2011. májusi indulása óta 33 000 értékesített ajánlat mellett 270 millió forintos átmenő forgalmat generált. Ezzel a kedvezményes vásárlási lehetőséget kínáló portál a hazai kuponos piac élmezőnyébe tört. A cégcsoport legfiatalabb tagja a groupon-szerű oldalaktól eltérő üzleti modellt alkalmaz, többek között szükséges minimális vásárlószám és előre fizetés nélkül lehet a termékekhez, szolgáltatásokhoz jutni. A portál elsősorban az ország legnagyobb aukciós oldalainak felhasználói bázisára épül: jelenleg több mint 1,6 millió a és TeszVesz user követi figyelemmel a friss akciókat.
A lealkudtuk.hu 2011. júliusában 120 millió forintos átmenő forgalmat generált, az elmúlt negyedévben átlépte a 270 millió forintos határt, ezzel a hazai kuponos piac élbolyába került. 3 hónappal ezelőtti indulása óta az oldalon 33 000 terméket, szolgáltatást vásároltak a felhasználók. A portált átlagosan 18 000-szer látogatják a userek 24 óra leforgása alatt, akik naponta több százan vásárolnak.
Az allegroup legfiatalabb oldala újszerű üzleti modellel indult el a hazai online kuponos vásárlás piacán: „A felhasználók számára különbség a groupon modellt alkalmazó oldalakhoz képest, hogy a vásárlónak nem kell előre megvásárolnia terméket, vagy szolgáltatást, mivel az ellenértékét közvetlenül a szolgáltató partnernek kell kifizetni. Szintén különbség, hogy nincs minimális vásárlószám küszöb, a fogyasztók mindenképpen hozzájutnak a termékhez” - mondta el Timár Szabolcs, a GKIeNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. kutatási üzletági igazgatója.
A lealkudtuk.hu profilja ugyan a piacon újszerű modellre alapul, azonban működése ismerős lehet a régi Vatera és esz felhasználók számára: a korábban heti Sztár ajánlatok néven működő akciósorozat állt saját lábára és épült köré teljes körű szolgáltatás.
Az akciós vásárlási lehetőséget kínáló oldalon 40-50 szolgáltató ajánlata fut egy időben, jellemzően 30-75 százalékos kedvezményt biztosítva. A több mint egy hétig futó promóciók közül a belföldi üdülési és wellness szolgáltatások a legnépszerűbbek, de a lakberendezés és konyha kategória is nagy vonzerővel bír. Ezt támasztja alá, hogy olyan nemzetközi topmárkák, mint a Kika, több száz terméket értékesítettek már az oldalon.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi vásárlás dinamizálja az online piacot
- SocialShop 0.9
- Tovább nő a webáruházak forgalma Magyarországon
- Elindult a Nokia magyarországi webáruháza
- A világnak könyv, nekünk tévé kell a netről
- Hazai online vásárlási szokások
- Megújult Magyarország első online piactere
- Bevételnövelő megoldás tartalomszolgáltatóknak
- 857 millió vásárló az interneten
- kereskedj.hu: újabb internetes piactér indult