Az idei Sziget Fesztivál jelképévé vált a Vodafone 30 m magas "szupertornya"
Sikeresen debütált a Vodafone Digitális Kánaánja a Sziget Fesztiválon
2011. augusztus 11.
A Sziget Fesztivál a milliónyi kiegészítő program mellett a mai napig elsősorban a zenéről és a koncertekről szól, a Vodafone Torony táncterén délutántól hajnalig minden nap olyan közismert és népszerű DJ-k szórakoztatják az egybegyűlteket, mint például Superman, Infra Gandhi, az Irie Maffia Sound System, Zagar vagy a Tesco Disco. Azonban a reggeltől délutánig terjedő időszakban sem kell attól félni, hogy néma csönd borulna a Vodafone Torony környékére: az okostelefonos Social DJ alkalmazás és a helyszínen felállított Zenetár terminálok segítségével 9-től 16 óráig a fesztiválozók szavazhatnak a nekik tetsző zenékre, így mindig az a szám kerül sorra, amely abban az időben a legtöbb szavazatot kapta.
A Vodafone Digitális Kánaánja a megszokott szolgáltatásokon túl – pl. 200 telefon egyidejű töltése – a Sziget területén nyolc értékesítési pontot üzemeltet, többek között egy folyton úton levő golfkocsiban vásárolhatják meg a nekik tetsző okostelefonokat. Mindemellett a Netkertben a szigetelők csaknem 100 okostelefonon, netbook-on tarthatják a kapcsolatot családtagjaival, vagy oszthatják meg élményeiket a közösségi térben.
Az okostelefonosok pedig nemcsak a Szigeten, hanem a Vodafone egész hálózatában is otthonosan érezhetik magukat, ugyanis a tavaszi bejelentésnek megfelelően elkészült már a 600-adik modernizált bázisállomás. Ez azt jelenti, hogy kiválóan halad a mobilszolgáltató hálózatfejlesztése, így 2012 közepére várhatóan az ország lakosságának 99%-a számára lesz elérhető a villámgyors mobilnet.
Az idei Sziget Fesztiválon már kizárólag a Metapay Fesztiválkártya használható fizetőeszközként, amely a készpénzt váltja ki teljes mértékben. Más megoldással, mégpedig mobiltelefonnal csak az a 250 szerencsés fizethet, akik részt vesznek a Metapay és a Vodafone közös fejlesztésének tesztjében, amely nemcsak hazánkban, hanem az egész világon az egyik legnagyobb ilyen kísérlet. A fesztiválozók egyike, Lakatos Péter, a Vodafone stratégia, márka és kommunikációs vezérigazgató-helyettese megosztotta tapasztalatait: „Az NFC-s mobilon előre telepítették a Metapay Fesztiválkártya alkalmazást, így az mindig nálam van – a telefonomat ritkábban hagyom el, mint egy műanyag kártyát. A fizetés pedig jóval egyszerűbb, mint készpénzzel – csak néhány centiméterre odatartom a készüléket a terminálhoz, és a vásárlás ezzel el is van intézve. Ha pedig lecsökken az egyenlegem, egyetlen sms-el fel tudom újra tölteni.”
Kapcsolódó cikkek
- Újdonságok az idei Sziget fesztiválon
- Újdonságok az idei Sziget fesztiválon
- Legyél kreatív a Szigeten
- Legyél kreatív a Szigeten
- Huawei Ascend G300 a Vodafone-nál
- Huawei Ascend G300 a Vodafone-nál
- A Telenor áthárítja ügyfeleire az új távközlési adót
- A Telenor áthárítja ügyfeleire az új távközlési adót
- Vodafone: már SMS-ben is köthető autóra assistance szolgáltatás
- Vodafone: már SMS-ben is köthető autóra assistance szolgáltatás