Sztrájk a Verizonnál
2011. augusztus 7.
Amerika egyik vezető mobilszolgáltatójának 45.000 dolgozója ma délben beszüntette a munkát. A sztrájk oka, hogy a cég meg akarta változtatni a dolgozókkal kötött megállapodást, oly módon, hogy könnyebb legyen az elbocsájtás, a fizetést teljesítményhez köthesse, szabályozza a nyugdíjba vonulást és az egészségügyi tervhez való csatlakozást. A sztrájkolók többsége műszaki munkatárs vagy ügyfélszolgálati dolgozó. A Verizon Wireless ügyfeleit nem érintette a munkabeszűntetés.
A Verizon szóvivőjének nyilatkozata szerint mindent megtesznek, hogy az ügyfelek minél kevesebb problémát érzékeljenek a sztrájk miatt. Több tízezer menedzsert és más dolgozót tanítottak be, hogy el tudják látni a sztrájkolók feladatait. Marc Reed, a Verizon humán erőforrás helyettes igazgatója elmondta, megvannak a forrásaik és a tehetségük is ahhoz, hogy az ügyfelek igényeit kielégítsék.
A Verizon a két korábbi javaslatánál meg tudott egyezni a dolgozókkal, és elkerülték a sztájkot. A mostani esetben a két fél érdekei lehetetlenné tették a megállapodást.
A 2000-ben tartott sztrájk idején 86.000 dolgozó függesztette fel a munkát 18 napon keresztül.
Kapcsolódó cikkek
- Forgalom alapú fizetés a Verizonnál
- Globális iPhone - világutazóknak
- HTC Thunderbolt – az első 4G-s okostelefon
- Negyedik generációs mobilhálózatra vált Amerika
- Verizon: Üdvözlet a 4G világban!
- Csak 500 Kin mobilt adott el a Microsoft?
- Támogatott Skype az amerikai Verizon mobil-előfizetőinek
- Veszteséget hoztak az elbocsátások a Verizonnak
- Vezeték nélküli technológia jövője a CES-en
- Mobiltelefon mint tévé-távirányító